Is mijns inziens een hele normale verwoording, en met mij nog vele anderen als ik google geloven mag: http://www.google.nl/sear...ter+slepen&meta=&aq=f&oq=
Dat veranderd natuurlijk niets aan jou mening, maar het is volgens mij niet stemming makend bedoeld.
Dat veranderd natuurlijk niets aan jou mening, maar het is volgens mij niet stemming makend bedoeld.
Als je zou weten wat een sleur het is om zo'n organisatie voor de rechter te krijgen zou je je prima thuisvoelen met de term "voor de rechter slepen". Tis misschien ietwat populistisch, maar aan de andere kant is dit ook geen site voor bejaarden over het algemeen 
Iedereen begrijpt wat er bedoeld wordt, en imho wordt er door de term geen verkeerde toon gezet.
@Rataplan: LOL
Ik begrijp wat je bedoeld ja.
Iedereen begrijpt wat er bedoeld wordt, en imho wordt er door de term geen verkeerde toon gezet.
@Rataplan: LOL
[ Voor 6% gewijzigd door Ulysses op 15-05-2009 09:47 . Reden: d dt ddt weet ik veel ]
Partijdig is het in elk geval niet, we doen dit naar beide kanten 
nieuws: Brein sleept UPC voor de rechter
nieuws: Stichting Brein sleept Zoekmp3 voor de rechter
De titel komt misschien wel een beetje enthousiast over, maar het is zo'n algemene uitdrukking dat ik daar geen probleem van wil maken.
Overigens, Escovan: "Iedereen begrijpt wat er bedoelt wordt" is een houding die ik bij de redactie zo mogelijk met grof fysiek geweld bestrijd
nieuws: Brein sleept UPC voor de rechter
nieuws: Stichting Brein sleept Zoekmp3 voor de rechter
De titel komt misschien wel een beetje enthousiast over, maar het is zo'n algemene uitdrukking dat ik daar geen probleem van wil maken.
Overigens, Escovan: "Iedereen begrijpt wat er bedoelt wordt" is een houding die ik bij de redactie zo mogelijk met grof fysiek geweld bestrijd
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
Mag ik dergelijke fouten ook met grof fysiek geweld bestrijden?Rataplan schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:42:
Overigens, Escovan: "Iedereen begrijpt wat er bedoeltD wordt" is een houding die ik bij de redactie zo mogelijk met grof fysiek geweld bestrijd
Dat zie je verkeerd.lynxie schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 08:11:
Eerlijk gezegd vind ik de titel van dit nieuwsbericht nogal stemming makend. Waarom is er niet voor het werkwoord dagen gekozen in plaats van slepen? Mijn inziens kan je je bij de titel van dit nieuwbericht afvragen hoe onpartijdig de poster danwel Tweakers.net is ten aanzien van het onderwerp. Of zie ik dit verkeerd?
Nee, en je mag niet offtopic gaan ookVerwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:44:
[...]
Mag ik dergelijke fouten ook met grof fysiek geweld bestrijden?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1