Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen,

ik ga in de zomer naar amerika, en wil graag deze telefoon importeren: http://shop2.frys.com/pro...te=sr:SEARCH:MAIN_RSLT_PG
nu vroeg ik mij af, zal deze telefoon wel volledig werken in Nederland?

alvast bedankt,

Verwijderd

Als het goed is zou deze telefoon moeten werken.

Zie hiervoor de GSM/GPRS Bands die gebruikt worden. Zo te zien:

GSM/GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA radio
GSM bands: 850/900/1800/1900
UMTS bands: 850/1900/2100

En volgens mijn geheugen(lang niet een dergelijke vraag gehad) moet dit ook in Nederland werken. Als iemand dit kan bevestigen dan zit je goed denk ik zo!

Is de prijs zo verschillend met Nederland?

Verwijderd

Topicstarter
de prijs in Nederland is 150 euro, en voor een student maakt dat prijs verschil uit, en aangezien ik er over 2 maandjes toch heen ga kan ik hem mooi daar kopen :P

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:30
Hou er wel rekening mee dat je in de US afhankelijk van de staat/stad ook nog een bepaald percentage belasting zult moeten betalen. Daar komt nog bij dat ze dit oudere model mogelijk niet meer in de winkel zullen hebben liggen en je het dan via de online optie moet laten klaar leggen. Waarbij het dan de vraag is of ze je Nederlandse creditcard zullen accepteren. Misschien de moeite waard om dat nog even uit te zoeken voordat je die kant op gaat.

Voor die paar tientjes verschil zou ik het in ieder geval gewoon in Nederland kopen, kun je ook makkelijk aanspraak maken op garantie. 150 euro nieuw is ook gewoon een goede prijs voor dit toestel.