Ik heb een probleem met een Binding list
in de form heb ik een DatagridView welke ik aan een Bindinglist verbind. ( dit werkt ook)
Maar nu roept de form bij het opstarten de Serverclass aan waarin het volgende staat
Wanneer ik nu in de form de de BindingList ophaal is hij altijd leeg in de datagridview
als ik een foreach doe door de TcpDataClients dan staat hier de data in die er in moet staan.
ik loop er nu de hele avond al op te staren maar zie niet meer waar de fout zit. Ik kan de GetListItemFunctie
toch gewoon als data source gebruiken voor de datagridview ?
als ik op de zelfde manier een string doe dan werkt het wel
in de form heb ik een DatagridView welke ik aan een Bindinglist verbind. ( dit werkt ook)
Maar nu roept de form bij het opstarten de Serverclass aan waarin het volgende staat
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| in de form public delegate BindingList<DataClient> GetListItem(); public GetListItem DelegateList; DelegateList = new GetListItem(Serverclass.GetListItemFunctie); de class public BindingList<DataClient> TcpDataClients = new BindingList<DataClient>(); public BindingList<DataClient> GetListItemFunctie() { return TcpDataClients; } public Server() { } |
Wanneer ik nu in de form de de BindingList ophaal is hij altijd leeg in de datagridview
als ik een foreach doe door de TcpDataClients dan staat hier de data in die er in moet staan.
ik loop er nu de hele avond al op te staren maar zie niet meer waar de fout zit. Ik kan de GetListItemFunctie
toch gewoon als data source gebruiken voor de datagridview ?
als ik op de zelfde manier een string doe dan werkt het wel

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2009 00:48 . Reden: uitleg ]