• baky007
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 09:51
hallo,
heb eigenlijk een vraagje, ik wil een sony a200 kopen en ik vroeg me af of iemand me daarmee kan helpen, met dingen als kwaliteit en waar ik het goedkoop kan halen. ;) .
ik heb zelf best wel veel over gelezen maar ja het is niet altijd echt wat je leest.

alvast bedankt. _/-\o_

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

baky007 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 23:58:
hallo,
heb eigenlijk een vraagje, ik wil een sony a200 kopen en ik vroeg me af of iemand me daarmee kan helpen, met dingen als kwaliteit en waar ik het goedkoop kan halen. ;) .
ik heb zelf best wel veel over gelezen maar ja het is niet altijd echt wat je leest.

alvast bedankt. _/-\o_
Goedkoop krijgen? Tja kijk eens rond misschien vindt je wel de kit met twee lenzen. Kwaliteit zul je de A200 zeer voldoende vinden [natuurlijk ga ik hier van uit dat je nog nooit een SLR hebt gebruikt]. Het is een hele goede beginners SLR met goede doorgroei mogelijkheidheden.

Hoe dan ook waar je hem koopt is aan jou, zelf heb ik het bij een winkel gedaan daar ook de canon's, nikons enzovoort vastgehouden. Vondt de A200 lekker in de hand liggen en tja 6 weken later ben ik er nog steeds blij mee.

Veel plezier gewenst.

There is no place like ::1

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:18
Bij de mediamarkt nu in de aanbieding voor 299. Verschilt alleen per vestiging even de site checken.

• jaspara
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-01 11:06
@ kimo
In groningen staat hij nu te koop voor 390 met kitlens!!!
Te ziek voor woorden!!!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

jaspara schreef op zondag 24 mei 2009 @ 18:39:
@ kimo
In groningen staat hij nu te koop voor 390 met kitlens!!!
Te ziek voor woorden!!!
Duur bedoel je?

Hij is voor 313 te krijgen incl. kitlens; http://www.fotokonijnenbe...sony_dslr-a200_serie.html

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:51

Zoefff

❤ 

Toch zal je zelf een mening moeten vormen, dat kunnen wij niet voor je doen. Voor het vinden van goedkope verkoopadressen hebben we ook mooie tools zoals de pricewatch. Wij zijn helaas niet jouw persoonlijke adviesbureau :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.