Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming muis

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht (voor games) en wil hier graag een goede muis bij kopen (voor schooters vooral)... Ik Wil de prijs graag rond de 50 - 60 euro houden, de Razer Mamba is wel leuk maar veeeeeeels te duur voor mijn doen :P
Ik zou hem als het kan draadloos willen hebben (niet benodigd) en ik moet er na een dag intensief gamen geen RSI aan overhouden (Mijn pols moet er een beetje op kunnen rusten...). Ook zou een wat ruwer oppervlak handig zijn, mijn handen gaan zweten als ik aan het gamen ben en ik wil niet dat als ik klik dat dan mijn muis onder mijn hand wegglibbert...
Wat raden jullie mij aan?

Grz Tokoroth

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Niets is zo persoonlijk als een muis, dus het is raadzaam ze zelf eens te proberen.
Om een idee te krijgen kun je eens wat reviews erbij te pakken: http://tweakers.net/pricewatch/reviews/cat/531

Vragen naar ervaringen heeft niet zoveel zin, er is meer dan zat te vinden. Wat je moet kopen is dus prima zelf uit te vinden. Dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.