Toon posts:

vista anti lag (VAL) probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ist anti lag werkt niet meer naar updates van windows
ik heb gebruik al een paar maanden val maar nu heb ik ff alle windows updates gedaan en ik herstarte mijn pc, ik starte ook val en ik snapte een ding al niet normaal staat er altijd bij interface: sweex lw050v2 @ 54 , mbit/s maar nu in eens staat er dit:rt73 usb wireless lan card.
en dan staat er bij SSiD nogwel : sweex lw050v2 @ 54 , mbit/s
maar toen opende ik counterstrike en ik kreeg gewoon weer een lag om de 40seconde
ik keek naar mijn val en daar staad gewoon dat hij active is terwijl hij niks doet

wie kan mij helpen plz het is erg irritant als je schietspellen speelt :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:19

PromoX

Flying solo

Het lijkt me verstandig om Het algemeen beleid #topicplaatsen een keer door te lezen. Dit is niet de manier om een topic te starten. Je verhaal is niet goed leesbaar vanwege het ontbreken van leestekens en hoofdletters en ook je spelling zou best beter kunnen. Het hoeft niet perfect Nederlands te zijn, maar de tijd nemen en eventueel een spellingscontrole gebruiken om een leesbaar verhaal te produceren kan iedereen. Ook ontbreekt elke vorm van eigen inzet: je hoeft echt niet alles te weten, maar enige eigen inzet wordt toch wel verwacht. Je zou bijvoorbeeld het tooltje opnieuw kunnen installeren of kunnen zoeken naar een oplossing met google: als het door een update komt zijn er ongetwijfeld meer mensen met een probleem en wellicht een oplossing en zo zijn er ongetwijfeld nog wel een aantal dingen te bedenken.

Ook horen dit soort probleemtopics thuis in Spielerij - Problemen & Vragen, maar omdat er zoals gezegd nogal wat aan de topicstart mankeert verplaats ik 'm niet, maar sluit ik het topic. Probeer het gerust opnieuw in het genoemde subforum, maar steek dan wel wat meer tijd in je topicstart en inzet.

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.