Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows XP over Vista heen installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• NVD
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-11 17:34
Beste mensen,

Ik gebruik nu al meer dan een jaar Windows Vista, maar ben het zat en wil weer terug naar XP. Toen ik de laptop kocht zat er al Vista op. Nu heb ik nog een oude desktop staan waar XP op stond (zonder XP CD). Kan ik dan gewoon XP downloaden via nieuwsgroepen en de licentiecode gebruiken die op de zijkant van mijn desktop PC staat? En zo ja, welke download van FTD is aan te raden om te downloaden als dit legaal is?

Groeten,

Niels.

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Volgens mij hoort die XP licentie bij die pc. Het is volgens mij ook zo dat je die dus niet kunt gebruiken bij een installatie van XP op een andere pc dacht ik.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nee. Niet legaal in ieder geval, maar dat is nou eenmaal zo met een OEM licentie.

Maar met het daadwerkelijk lezen van de EULA had je dat ook kunnen weten - of je gebruikt de forumsearch als je dat lezen niet wil doen, deze vraag komt namelijk regelmatig langs.

Daarom gaat hier ook een slotje op want zo lastig is het niet te vinden.

PS: vragen om downloads van warez doen we al helemaal niet aan, laat dat a.u.b. achterwege in het vervolg.

[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 14-05-2009 19:42 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.