Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS3] Controller probleem

Pagina: 1
Acties:

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:48

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Iedere keer als ik mijn PS (60Gb) aanzet dan krijgt de controller automatisch nummer 2 toegewezen. ik met dit bij veel spellen wijzigen naar nr 1 aangezien ik anders niets kan doen.
Ik heb het vermoeden dat dit begonnen is toen ik een PS2 spel ging spelen. Hier heb ik volgens mij niet deze probleem mee. daar krijgt hij wel automatisch nr1. toegewezen.

Op het interenet kan ik niets hierover vinden, mede denk ik omdat dit probleem te algemene termen bevat (PS3, controller, designation problem).

Ik hoop dat dit euvel opgelost kan worden, scheelt mij een hoop irritatie :)

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-11 08:33

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Misschien nog een andere adapter aangesloten van bijvoorbeeld Guitar Hero of Rock Band?
Dat was bij mij het geval, ook al stonden die controllers niet aan.

Overigens staat dit topic niet in het juiste forum... maar dat terzijde.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Seraphus-Y schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:07:
Overigens staat dit topic niet in het juiste forum... maar dat terzijde.
Hoezo niet? O-)

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Ik had een soortgelijk euvel. Misschien eens alles unpluggen, en dan per replug ff rebooten. Loste op mijn 80 GB versie een irritant issue met een toetsenbord op.

• firebird_1979
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je kan het toegekende nummer per controller gewoon wijzigen in Settings>Accessory Settings>Re-Assign Controllers

(je hebt wel een PS3 en een controller nodig)

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:48

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Topicstarter
er zitten wel eens buzz modules aangesloten, maar dat is alweer een tijdje geleden.

daarnaast heb ik in het menu al regelmatig terug gezet. echter bij elke reboot van de ps3, zet hij de controllor op 2

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Pagina: 1