ati radeon ve onder windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een hele blitse ATI Radeon VE kaart in mijn pc en onder Windows 7 wordt hier de 'standard VGA' driver voor gebruikt.

Mijn resolutie kan niet hoger dan 1280X1024 en ik kan mijn desktop niet over twee schermen verdelen.

Weet iemand of hier een oplossing voor is ?

thnx in advance,

Odin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32
De Radeon VE is al zo'n oude kaart dat deze niet meer wordt ondersteunt door ATi. De laatste officiële drivers die geschikt zijn voor deze kaart zijn, als ik me niet vergis, alleen geschikt voor WindowsXP.

Je beste optie is om een andere videokaart aan te schaffen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Wat bij windows xp werkt was de herts van je scherm verhogen . Zo "unlockte" je hogere resoluties . Was bij mij toch het geval .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
yannickmerckx schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 19:58:
Wat bij windows xp werkt was de herts van je scherm verhogen . Zo "unlockte" je hogere resoluties . Was bij mij toch het geval .
Ik neem aan dat je verlagen bedoelt ;) Niet dat dat wél de oplossing is, maar met de standaard vga driver komt ie niet verder dan de standaard 4:3/5:4 resoluties.

[ Voor 17% gewijzigd door spone op 14-05-2009 20:01 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de reactie peeps..

Ik had mijzelf er al op ingesteld dat het geen haalbare zaak zou zijn .. toch maar ff XP weer installeren.

8)7