Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

programma om vista automatisch in standby te laten gaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal
ik zoek een programma of een manier om mijn pc in en uit standby te laten gaan alleen met een paar eisen

ik wil met media center tv programma's op gaan nemen oftewel als ik een geplande opname heb staan dat mijn pc dan uit standby gaat om op te nemen en daarna weer in standby te gaan

ook wil ik graag dat buiten media center om mijn pc automatisch in standby gaat na een bepaalde tijd

ik heb al een programma draaien genaamd media center tool alleen moet ik dan mc laten draaien
want buiten mc werkt dat niet (bij mij)

oja mijn pc heeft een vista home premium 64 bit besturingssysteem

alvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 17:53 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
mce standby tool? zie http://slicksolutions.eu/

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Je kunt je mediacenter met behulp van de Windows power options in standby laten vallen. Zie ook hier en hier even voor meer informatie :).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 19:43 . Reden: Links toegevoegd ]

Verwijderd

Topicstarter
waarschijnelijk was ik niet helemaal duidelijk want mijn bedoeling was om mijn pc in standby te laten gaan hoe dan ook en dat lukte niet als mce draaide
alleen met dit programma lukt het alsnog
want als mce draait laat windows hem niet in standby gaan daar zorgt het programma media center tool voor.
alleen was ik daar nog niet opgekomen.
dus als muziek draait en ik doe niks gaat mijn computer niet in standby maar wel als de muziek uit is (afgelopen)

dus dat is nu gelukt :*) _/-\o_