• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-01 21:56
Ik had eerst een pc met een P5k/epu mb(p35), nu heb ik mijn pc omgebouwd met een P5q-E, nu krijg ik dus een bsod 5 sec na het opstarten van win xp pro sp 3.
Hij reboot daarna weer, ik kan dus geen info lezen van de bsod, ook kan ik geen *.dmp bestanden vinden op de sata boot hd. De veilige modus werkt ook niet
Weet iemand wat ik nog kan doen? of waar ik verder moet gaan zoeken?

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Wat voor message krijg je in je BSOD? 0X7B toevallig ?

Heb je windows na inbouw van het andere bord opnieuw geïnstalleerd ?

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Heb je Windows wel opnieuw geinstalleerd??

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-05 23:39

M2M

medicijnman

mocht je windows niet opnieuw geinstalleerd hebben, probeer dan een repair install met de originele windows cd.

-_-

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je Windows niet opnieuw hebt geïnstalleerd moet je dat eerst eens doen.
Mocht je dan nog tegen problemen aanlopen, neem dan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens goed door. Mocht je dat gedaan hebben en nog steeds tegen zaken aanlopen waar je niet uitkomt, dan kun je altijd een nieuw topic openen waarin je aangeeft wat je hebt gedaan en waar je tegenaanliep.

Omdat we in PMG verwachten dat je toch minstens kijkt wat er mis kan zijn met de hardware en ik dat in dit topic niet zie gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.