Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Die krijg ik niet aan de praat.

Handleiding:

http://www.flitspaal.nl/pdf/garmin_handleiding.pdf

Dat werkt dus niet. M'n GPS (HTC Touch HD met een recente Route 66, WM8) er op wordt niet gedetecteerd. Tweede optie is een map /pois/Benelux/ creeren op de opslagkaart en daar de bestanden (.csv's en bitmaps) in kopieren. Ook niets.

Hoe krijg ik POI's en flitspalen in mijn navigatie of is dat miv versie 8 onmogelijk?

• DaRace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2023
de handleiding is voor Garmin systemen, niet voor Route66. Voor zover ik weet ondersteunt Route66 geen custom poi's? (in ieder geval de symbian versie niet)

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
DaRace schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:46:
de handleiding is voor Garmin systemen, niet voor Route66.
Volgens diverse gebruikers werkt Route 66 V7 prima op de beschreven manier. Dit staat ook duidelijk in de omschrijving KLIK en blijkt uit diverse fora.
Voor zover ik weet ondersteunt Route66 geen custom poi's? (in ieder geval de symbian versie niet)
As mentioned, iig Route 66 V7 WM doet het prima met poi's. Dan zijn er dus twee opties, ik doe het niet goed, of de mogelijkheid is in V8 uitgeschakeld. Voorlopig houd ik 't ff op de eerste :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GSM → ACC