[C#] applicatie voor Pico-Lcd

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brameltje
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-05-2023
Hoi,

Heb als stage opdracht het maken van een applicatie voor een m200-LCD

Hier zit een lcd schermpje voor en enkele knoppen die doormiddel van de applicatie gewijzigd moet kunnen worden, de computer wordt gebruikt om videos te streamen dus ik moet bijvoorbeeld het ip kunnen wijzigen.

onder het LCD zitten de knoppen F1 t/m F5 die bijvoorbeeld een menu voorstellen dus f1 voor het wijzigen van de ip instellingen. rechts zitten up,down,left,right en een ok button, die ik kan gebruiken om bijvorbeeld cijfers te veranderen en opslaan doormiddel van de ok button.

Hopelijk kan iemand mij vertellen hoe ik een connectie kan maken tussen de apllicatie en het lcd scherm

welke taal kan ik hier het beste voor gebruiken?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
brameltje schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:09:
Hopelijk kan iemand mij vertellen hoe ik een connectie kan maken tussen de apllicatie en het lcd scherm
Ik neem aan dat de fabrikant/documentatie (waar notabene op jouw pagina naar verwezen wordt) je dat kan vertellen :?
brameltje schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:09:
welke taal kan ik hier het beste voor gebruiken?
Waarom staat er C# in je topictitel? En wat had je zelf al bedacht?

Ik raad je aan onze Quickstart even door te nemen want we verwachten hier op GoT wel enige eigen inzet en initiatief; iets dat nu (helaas) in je topic ontbreekt. We zien dus graag wat je al geprobeerd hebt, wat je gezocht (en gevonden) hebt en waarom dat niet werkt of niet voldoet etc. etc. Open gerust een nieuw topic maar hou dan wel onze Quickstart daarbij in je achterhoofd.

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 14-05-2009 15:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Hoi Brameltje, welkom op GoT.

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd en wat wil er niet aan lukken? Welke taal je ervoor moet gebruiken is nogal afhankelijk van wat je precies wilt, maar aan je topic titel heb je al gekozen om het in C# te doen. In princiepe is daar niks mis mee.

Je zult ieder geval een manier moeten hebben om te communiceren met je device. Hoe dat gaat is natuurlijk afhankelijk van het device zelf. Dus wat heb je allemaal al gevonden over de communicatie die bij het device mogenlijk is?

Al met al mis ik nog wat informatie in het topic, want het is niet de bedoeling dat wij hier voor jou uit gaan zoeken hoe het apparaat werkt. Als je problemen hebt bij het implementeren van de communicatie kunnen we je daar natuurlijk wel bij helpen, mits je duidelijk aangeeft wat je allemaal geprobeerd hebt, en wat daarbij niet lukte.

edit:

Note to self, eerst scherm verversen voordat je gaat typen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Woy op 14-05-2009 15:16 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.