Hey,
twee dagen geleden heb ik mijn computer geformat, hierna begonnen de problemen:
Allereerst viel in windows mijn pc uit, bij het booten gaf de pc een overclocking failure, ik heb mijn pc echter nooit overclocked. Later op de dag kreeg ik bij het booten een melding dat er een probleem was met het boot-device.
Hierna heb ik geprobeerd het probleem uit te zoeken, en heb ondertussen deze meldingen nog een paar keer eerder gehad. (de helft van de keren kwam ik nog wel in windows)
Op dit moment krijg ik nog wel het windows laad-scherm, maar daarna wordt het beeld zwart en houd het voor mij op.
Computer specs:
AMD Athlon64 3700+ 2.2Ghz
Asus A8R-MVP moederbord
Club3D 7600GT 256MB
Antec TruePower 450W
Kingston 2x512MB RAM
1x Seagate IDE HDD
1x Maxtor SATA2 HDD
Alvast bedankt voor jullie tijd,
Richard
twee dagen geleden heb ik mijn computer geformat, hierna begonnen de problemen:
Allereerst viel in windows mijn pc uit, bij het booten gaf de pc een overclocking failure, ik heb mijn pc echter nooit overclocked. Later op de dag kreeg ik bij het booten een melding dat er een probleem was met het boot-device.
Hierna heb ik geprobeerd het probleem uit te zoeken, en heb ondertussen deze meldingen nog een paar keer eerder gehad. (de helft van de keren kwam ik nog wel in windows)
Op dit moment krijg ik nog wel het windows laad-scherm, maar daarna wordt het beeld zwart en houd het voor mij op.
Computer specs:
AMD Athlon64 3700+ 2.2Ghz
Asus A8R-MVP moederbord
Club3D 7600GT 256MB
Antec TruePower 450W
Kingston 2x512MB RAM
1x Seagate IDE HDD
1x Maxtor SATA2 HDD
Alvast bedankt voor jullie tijd,
Richard