Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluid vanaf web uitschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 14:59
Ik heb een vreemd verzoek. Is het mogelijk om het geluid vanaf websites (dus in Firefox of Internet Explorer) uit te zetten? Ik wil namelijk via een extern programmaatje 3FM opzetten (al streamend), maar ik wil GEEN geluid hebben vanuit de browser: bijvoorbeeld als ik een youtube filmpje bekijk. Is dit mogelijk?

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Als je Vista hebt dan kun je gewoon het geluid per applicatie regelen en dus internet explorer (of firefox) gewoon op mute zetten.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
In windows vista kun je met de standaard volume regeling al per applicatie het volume regelen... voldoet dat niet?

Edit: wat ^^ zegt dus... spuit 11... koffie halen :+

[ Voor 20% gewijzigd door asfaloth_arwen op 14-05-2009 13:46 ]

Specs

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

TrekDude101 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:46:
Als je Vista hebt dan kun je gewoon het geluid per applicatie regelen en dus internet explorer (of firefox) gewoon op mute zetten.
Deze functie kun je rechtsonder in de taakbalk vinden, daar is een speakertje zichtbaar, dubbelclicken, firefox starten en deze op 0 zetten...

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Maar aangezien TS vergeet dat te vertellen kunnen we fijn gaan gokken - en daar doen we liever niet aan.

Ook zie ik nergens iets van eigen inzet in de topicstart terugkomen wat deze poging al redelijk diskwalificeert helaas..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.