Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
In het vervolg zou je ook gewoon een nieuw topic kunnen openen. Dat is geen probleem en heeft eigenlijk zelfs de voorkeur aangezien het gewoon over een ander onderwerp gaat. Er is ruimte zat in dit Pricewatch subfourm.
Je weet dat je met de de "shift selectie" kan gebruiken in bij de CPU Type lijst bij de Laptop categorie? Met de "shift selectie" bedoel ik: je selecteert de eerste AMD/Intel processor drukt dan shift in en houdt deze ingedrukt, scroll dan wat naar beneden en selecteer de laatste AMD/Intel processor.Is het mogelijk om de laptopcategorie op te delen in AMD/Intel laptops. Je kan nu wel alle processortypes van AMD of Intel apart selecteren, maar dat is een beetje omslachtig vind ik zelf. De meeste mensen zoeken waarschijnlijk ook niet persee een bepaald processortype, meer op het processor merk en dan pas de specs vergelijken.
Het zou wellicht makkelijker zijn als je directer kan scheiden op AMD en Intel, maar persoonlijk mis ik het eigenlijk niet zo.
Edit: overigens mocht anderen dit wel een aardig voorstel vinden, zouden hogere admins dit moeten toevoegen en/of devvers aan te pas komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Regeneration op 11-05-2009 21:56 ]
Om nog even op de oorspronkelijke vraag in te gaan. Op dit moment is de enige manier van opdelen die wij hebben het opdelen op basis van subcategorieen. Dat is een systeem dat al heel lang en best goed werkt, maar het geeft niet de mogelijkheid om op meerdere manieren naar eenzelfde categorie te kijken. We zijn van mening dat je met de filters alle mogelijke vormen van filtering op laptops moet kunnen doen, en dat er geen categorisering is die de absolute voorkeur heeft boven een van de andere mogelijkheden tot categoriseren.
In de toekomst gaan wij absoluut weer eens kijken naar een nieuwe indeling van de categorie laptops, maar tegen die tijd hoop ik het nodige aan extra functionaliteit te hebben. Nog een paar maandjes geduld
.
In de toekomst gaan wij absoluut weer eens kijken naar een nieuwe indeling van de categorie laptops, maar tegen die tijd hoop ik het nodige aan extra functionaliteit te hebben. Nog een paar maandjes geduld
Ik ken de Shift klik functie
Maar ik blijf het een beetje omslachtig vinden
Het werkt natuurlijk wel gewoon. Klopt het dat de lijst et CPU types iets is opgeschoond en de typenummers duidelijk zijn gemaakt? Het is nu wel al een stuk overzichtelijker
Het werkt natuurlijk wel gewoon. Klopt het dat de lijst et CPU types iets is opgeschoond en de typenummers duidelijk zijn gemaakt? Het is nu wel al een stuk overzichtelijker
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5