Ik heb sinds enige jaren een abo bij Wireless circle. Ik ga zou graag willen overstappen naar een andere provider omdat ik het aanbod van Wireless circle niet meer aantrekkelijk vind. Helaas was ik te laat om te voldoen aan de opzegtermijn van 3 maanden en hebben ze mijn contract verlengd met een jaar tot juli 2010.
Ik zie het niet zitten om dat contract uit te zitten voor nog meer dan een jaar. Ik denk dat Wireless circle nog een van de weinigen is die verlengen met een jaar. Wat zijn mijn mogelijkheden om hier toch vanaf te komen?
Ik las dat er van de zomer een aanpassing komt van de wet waarmee stilzwijgende verlenging met een jaar voor onder andere telecom abo's wordt verboden en de opzegtermijn naar 1 maand gaat. Kan ik hier iets mee?
Of zou ik evt mijn nummer kunnen weg-porteren naar een andere provider?
Ik zie het niet zitten om dat contract uit te zitten voor nog meer dan een jaar. Ik denk dat Wireless circle nog een van de weinigen is die verlengen met een jaar. Wat zijn mijn mogelijkheden om hier toch vanaf te komen?
Ik las dat er van de zomer een aanpassing komt van de wet waarmee stilzwijgende verlenging met een jaar voor onder andere telecom abo's wordt verboden en de opzegtermijn naar 1 maand gaat. Kan ik hier iets mee?
Of zou ik evt mijn nummer kunnen weg-porteren naar een andere provider?