Ik heb laatst een budget systeem gebouwd zoals dat in de BBG editie Mei aangeprezen werd.
Systeem loopt prima máár, ik krijg cool and quiet met geen mogelijkheid aan de praat in windows XP-32bit.
Voor mij is de functie best belangrijk omdat ik 95% van de tijd slechts in word werk, of aan het surfen ben. En een laag verbruik en lage temps zijn dan zeer wenselijk.
Ik heb in bios cool and quiet aan staan.
Heb via XP het energiebeheer op minimaal verbruik staan.
En nog werkt het niet.
Bizarre is dat Cool and Quiet onder vista en win7 direct werkten. Heb ik soms een driver nodig om het op XP werkende te krijgen? (Kan deze driver niet op de site van AMD, of ergens anders online vinden)
Hier mijn specs:
Amd X2 7750 @ standaard
Foxconn a7GM-s mobo
Geforce gts 250
4 Gig Geil mem
400Watt corsair voeding
Windows XP sp3 32-bit
Systeem loopt prima máár, ik krijg cool and quiet met geen mogelijkheid aan de praat in windows XP-32bit.
Voor mij is de functie best belangrijk omdat ik 95% van de tijd slechts in word werk, of aan het surfen ben. En een laag verbruik en lage temps zijn dan zeer wenselijk.
Ik heb in bios cool and quiet aan staan.
Heb via XP het energiebeheer op minimaal verbruik staan.
En nog werkt het niet.
Bizarre is dat Cool and Quiet onder vista en win7 direct werkten. Heb ik soms een driver nodig om het op XP werkende te krijgen? (Kan deze driver niet op de site van AMD, of ergens anders online vinden)
Hier mijn specs:
Amd X2 7750 @ standaard
Foxconn a7GM-s mobo
Geforce gts 250
4 Gig Geil mem
400Watt corsair voeding
Windows XP sp3 32-bit