Verwijderd
Hehehehe ga naar FunPrice en haal daar een cooler van 25,- Heb ik er ook op zitten, goed ding man!
heheh bij conrad ofzo... haal je een koelblok van 10x10x10 cm 
Pakt wat warmtegeleidende pasta en 2-compontenlijm...
mixt dit tot een mooi grijse drap
Je smeert dit op je core en plakt de koelblok ertegen. (en eve een nachtje in de lijm-tang
Dit heb ik ook gedaan bij mijn c333@415
Pakt wat warmtegeleidende pasta en 2-compontenlijm...
mixt dit tot een mooi grijse drap
Je smeert dit op je core en plakt de koelblok ertegen. (en eve een nachtje in de lijm-tang
Dit heb ik ook gedaan bij mijn c333@415
Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
Ik ben dus op zoek naar een processorkoelmethode die heel weinig herrie maakt en die daarenboven uitstekend presteert...
Wat neem ik dan het best?
Thanks.
Wat neem ik dan het best?
Thanks.
een gewone orb dus geen super orb die hoor je nauwelijks kijk in mijn specs wat ie doet
Audi A8 W12 6.0
Bedoel je een "Golden Orb"?Op woensdag 28 februari 2001 19:57 schreef delyver het volgende:
een gewone orb dus geen super orb die hoor je nauwelijks kijk in mijn specs wat ie doet
nothing can top watercooling
maar dat is wel wat duurder
-
Verwijderd
Ja psies het enigste wat je van waterkoeling hoort is de pomp en die maakt ook niet de meeste herrie
en het koelt ook gewoon het beste vooral met peltier
nee een zilver kleurige kleitje is datOp woensdag 28 februari 2001 22:09 schreef Lindsay het volgende:
[..]
Bedoel je een "Golden Orb"?
dus geen super orb al die types ik raak verward
Audi A8 W12 6.0
Ik heb thuis een IBM pc staan met een Pentium III 450, zit alleen maar een koelblok op, geen ventilator.
IBM RULESOp donderdag 01 maart 2001 08:46 schreef wezep het volgende:
Ik heb thuis een IBM pc staan met een Pentium III 450, zit alleen maar een koelblok op, geen ventilator.
Verwijderd
Heb je wel is goed naar je IBM gekeken??
Er zit aan de zeikant van je voeding die naast je proc zit een 92mm fan en aan achter zeide van voeding ook nog 1 dus die zorgt voor de koeling en het kabaal!!
Er zit aan de zeikant van je voeding die naast je proc zit een 92mm fan en aan achter zeide van voeding ook nog 1 dus die zorgt voor de koeling en het kabaal!!
Pagina: 1