19" monitor?

Pagina: 1
Acties:

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 11:50
Ik ben van plan om zeer binnenkort een andere monitor te kopen, 19" wel te verstaan. Ik zit nu nog met een 15" en die begin ik aardig beu te worden. Zeker op LAN-partys waar ik een eind omhoog moet kijken naar het scherm van degene die naast me zit ;)

Mijn 'probleem' is dat ik toch aardig op de prijs moet letten. Ik wil echter geen merk X rotzooimonitortje kopen. Nu heb ik es zitten rondneuzen op de site van Narwal, en daar zag ik twee monitoren staan, beide voor F899,-

De eerste was de ADI E66/TCO, de tweede de Iiyama S900MT1.

Narwal is voor mij lekker dicht in de buurt, en ik heb hier bij de shopsurvey ook de indruk gekregen dat het een goeie winkel is. Klinkt perfect :)

Volgens Narwal "is de ADI E66 een topkwaliteit 19 inch monitor"... is dat een verkooppraatje of zit er toch wel iets van waarheid in? :)

Wat raden jullie me aan? Een van deze twee kopen (zo ja, welke), of toch doorsparen voor een echt goeie monitor?

Kom maar op met die tips :P

Groeten!

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Verwijderd

ik heb nog nooit van dat merk gehoord, dus als ik jou was zou ik gewoon die illyama monitor nemen.

ik heb ook nog nooit slechte dingen gehoord over illyama. is dus goed spul!

• Xtremelead
  • Laatst online: 27-08 13:02

Xtremelead

powered by E-MU

Zover ik weet wijkt de kwalitiet van een ADI niet zover af van een IIyama. Ik heb een IIyama een een maat van mij een ADI en ze zien er beide prima uit.

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:00

IQM

ADI maakt heel erg goede monitoren. Destijds had ik een 15" en die haalde makkelijk 800x600 op 100 hz of 1280x1024@60 hz. 5 jaar terug waren dat waarden waar zelfs een 17" nog moeite mee had. De nieuwe 19" monitoren zullen nog wel veel beter zijn...

Verwijderd

Sorry maar jongens ADI stond in de review van 19 inch monitoren het is samen met Iiyama 1 van de beste monitoren kwa prijs/kwaliteit:)........niet goed opgelet op tweakers|:(.........ik zal wel ff de url zoeken:P
Ik heb trouwens ook pas een nieuwe monitor de vision master pro 452 (19 inch monitor) die bevalt mij uitstekend hoewel er nu een klein krasje opzit:(....door m'n eigen fout.....maar ja je ziet hem niet als je er niet op let>:)
Ik zou gewoon voor de Iiyama gaan :9

Ray

• FireStarter
  • Laatst online: 22-05 14:08
zou de vision master pro 451 ook goed zijn? beter dan de vision master pro 452 ???
of niet, want de review was behoorlijk postitief

w00t

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
ik heb gisteren de vision master pro 451 gekocht en hij bevalt perfect !!!
de vision mster pro 452 heeft een beeldbuis die wat lager in hz kan
de vision master pro 451 heeft een 4 poorts usb hub als extra (erg makkelijk)
verder zijn de instel mogelijkheden van de 451 beeldbuis een stuk groter dan die van de 452
:):)

Verwijderd

LG 915FT+ geldt ook als een hele goeie koop. Geen trinitron buisje, geen lijntjes. Wel 85 Hz bij 1600x1200 en een USB hubje. 1199,- is ook redelijk vond ik.

• Maniakje
  • Laatst online: 27-08 11:50
Hmm ik denk dat het de IIyama gaat worden dus. Had ik eigenlijk ook wel verwacht te horen :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:57
Claw, zou jij eens wat pics van die LG kunnen posten? Ik wil dat ding ook gaan kopen, maar overal zie je van die kleine thumbnails waar je niks mee kunt...:( Ik wilo dat ding ook wel eens echt zien...:) Tevreden trouwens over je monitor??

Verwijderd

Ik ben ook van plan om mij een 19" schermpje aan te schaffen (14" 800x600@60Hz is niet meer zo gezond peis ik).

Was wat aan't rondzien en dan kwam ik uit op deze monitor : LG Studioworks 995E
Iemand al ervaring mee? Is dat een beetje een defitg ding?
Of ga'k beter voor een Flatscreen?
Hoeveel verschilt de kwaliteit van zo'n scherm eigenlijk met die van neem nou een Iiyama ofzo?

edit:

Wat is trouwens de site van lg?
op www.lge.com vind ik nergens de LG 915FT+ terug :(

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren de Samsung Syncmaster 950p gekocht, kwam als beste 19" uit de bus bij een test op ZDnet.
Perfekt beeld en kostte maar 950 piek 8-)
Grtz,
Anton
Pagina: 1