Vreemde google ads bij nieuws berichten.

Pagina: 1
Acties:

• Lieter
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik zie de laatste tijd vreemde advertenties bij de nieuws berichten. Zoals vandaag bij vandaag bij het nieuwsbericht "Rechter acht website verantwoordelijk voor Google-indexering"(oh de ironie). Hier kreeg ik de volgende advertentie te zien:

Afbeeldingslocatie: http://lieter.isdeshit.nl/Chinees.PNG

Nu gaat het bericht niet over iets chinees, nog kom ik van een chinees IP adres (195.241.5.2, pool2.tiscali.nl). Ik vermoed dat er ergens iets niet helemaal goed gaat, of met google of met de instellingen van Google ads. Mocht blijken dat ik gewoon verkeerd zit te kijken mogen jullie dit bericht als niet-gepost beschouwen :+

=)

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:59

Qwerty-273

Meukposter

Aangezien je meldt dat je het vaak hebt, misschien heeft T.net "interest-based advertising" van Google Adsense aanstaan? Zie voor een uitleg -> http://adsense.blogspot.c...zation-with-ads-that.html
Als je dus 'frequent' sites bezoekt waar men in het Chinees adverteerd kan je dat op andere sites met Adsense terug zien. Of het is natuurlijk een bug / verkeerde koppeling aan Adsense kant.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Lieter
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-03-2024
Nou, voor zover ik weet kan ik 0 tekens chinees lezen en kom ik nooit op chinese websites en heb ik geen interesse voor china of omringende landen. Dus ik vermoed niet dat het met mijn interesses te maken heeft. Ook zie ik op andere websites geen ads in het chinees.

=)

• slb
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 23:47

slb

Bwoah......

Maak je misschien gebruik van een proxy-server?

<-- Kan de add ook niet lezen, zijn Mandarijns is niet meer wat het geweest is

prompt $p $g

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
Het is een advertentie voor een Google Adsense reseller. Ergens is die wel relevant, vermits het topic over Google gaat.