Ik had ook al een bericht geplaatst in [LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen (deel 1) (DoubleJ schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 23:46) maar ik denk dat het niet alleen met het toestel te maken heeft.
Ik heb een Philips 32PFL5604 gekocht en eergisteren binnen gekregen.
Ik heb direct mijn PC er op aangesloten en het ziet er goed uit qua scherpte, kleur en het beeld is vloeiend.
Echter wordt het beeld door zwart onderbroken. Soms gebeurt dit een uur lang niet en soms elke 10 seconde. Dit is ongeacht de content welke gespeeld wordt op m'n pc.
Vista Media Center, VLC, desktop. Het maakt niet uit.
De TV zit met een HDMI kabel (20 euro ofzo, mediamarkt) aangesloten op een HDMI - DVI converter die bij mijn HD4850X2 geleverd is. De PC is verder rap genoeg, verdere specs lijken me overbodig. Mijn Iiyama ProLite 24'' werkt prima!
Wat heb ik al geprobeerd?
Andere refreshrates, 24hz, 50hz, 60hz.
Andere resoluties, 720p, 1080p.
Verschillende pixelformaten (RBG, YCbCr)
Andere DVI uitgang op videokaart.
Andere HDMI ingang op TV.
Nieuwe drivers videokaart.
edit:Firmware Update TV gedraaid.
Ik heb een Philips 32PFL5604 gekocht en eergisteren binnen gekregen.
Ik heb direct mijn PC er op aangesloten en het ziet er goed uit qua scherpte, kleur en het beeld is vloeiend.
Echter wordt het beeld door zwart onderbroken. Soms gebeurt dit een uur lang niet en soms elke 10 seconde. Dit is ongeacht de content welke gespeeld wordt op m'n pc.
Vista Media Center, VLC, desktop. Het maakt niet uit.
De TV zit met een HDMI kabel (20 euro ofzo, mediamarkt) aangesloten op een HDMI - DVI converter die bij mijn HD4850X2 geleverd is. De PC is verder rap genoeg, verdere specs lijken me overbodig. Mijn Iiyama ProLite 24'' werkt prima!
Wat heb ik al geprobeerd?
Andere refreshrates, 24hz, 50hz, 60hz.
Andere resoluties, 720p, 1080p.
Verschillende pixelformaten (RBG, YCbCr)
Andere DVI uitgang op videokaart.
Andere HDMI ingang op TV.
Nieuwe drivers videokaart.
edit:Firmware Update TV gedraaid.
[ Voor 5% gewijzigd door DoubleJ op 18-05-2009 08:04 ]