Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google apps for your domain imap forwarding

Pagina: 1
Acties:

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 21:05
Hey allemaal ik zit met een probleem.

Ik heb mij domein gemigreerd naar GAFYD, dit werkt webbased echt helemaal perfect. Alleen nou wil een IMAP forward doen naar mijn thunderbird cliënt, en mijn Samsung i607(WinMo 6.0).

Maar ik kan er nergens achterkomen welke IMAP en SMTP server ik moet gebruiken!

Kan iemand mij vertellen wat dit moet zijn, of mij op me stupiditeit wijzen dat ik het niet heb kunnen vinden, want ik kan me niet voorstellen dat dit zo moeilijk moet zijn. |:(

Sorry als ik hem in de verkeerde fora heb gezet, ik kon er even snel niet achter komen waar ik nou percies moest zijn.

Alvast bedankt voor iedereen zijn moeite

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

mail.uwdomein.tld? :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Powergrim schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 23:43:
Sorry als ik hem in de verkeerde fora heb gezet, ik kon er even snel niet achter komen waar ik nou percies moest zijn.
Waar hoort mijn topic?

WEB >> CSA

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Je kan gewoon de standaard Gmail-pop, smtp en imapservers gebruiken. Alleen je inlognaam is anders

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:29

DizzyWeb

Ondertiteld

Log in op een mailaccount, klik rechtsboven op Help, dan Gmail Help Center, dan onderaan bij Access Choices kies je IMAP... en dan je client. Sorry, maar dat moet toch vrij makkelijk te vinden zijn...

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 21:05
Het was inderdaad de standaard server van gmail. Maar ik heb in de help gezocht, maar ik had niet verwacht dat deze servers hetzelfde zouden zijn. Misschien dat het met een beetje proberen wel was gelukt maar ik bespaar me graag wat irritaties.

In ieder geval bedankt allemaal! :D
Pagina: 1