Toon posts:

Wat voor Processor minimaal nodig voor SCSI CD-brander

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hierop een antwoord. Ik heb ergens nog een zeer oude PC met een cyrix processor erin.Ik geloof 100Mhz, Ik vroeg mij of ik hiermee een SCSI-controler en SCSI CD brander mee kan aansturen. Is dit mogelijk?

Verwijderd

Ligt ook aan de snelheid van je HDD.
Ik zou persoonlijk niet veel sneller dan een 2 of 4-speed gaan.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
ik heb een hele tijd mijn plexwriter 4x12 in een 486DX2/66,24MB draaiende gehad, no problemo, (je CPU load met scsi is toch heel weinig)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Verwijderd

Als je de PC dedicated als brander gebruikt moet dat kunnen. 'k Denk alleen niet dat je bv. Word moet starten als een CD gefikt wordt :)

Verwijderd

als je hem alleen voor branden gebruikt is dat helemaal geen probleem zelfs niet voor 8x, ik neem aan dat dat ook niet je enigste PC is,of wel????????

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Mocht je nu problemen met je HD hebben, probeer dan voordat je gaat branden eerst de defragmenteren of speeddisken, hierdoor voorkom je dat je img file over je hd verplaatst staat, maar in een keer achter elkaar. Hielp bij mij om op 4x te kunnen branden ipv 2x. Een lege partitie voor je img file is nog handiger natuurlijk.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor toko het is gelukkig niet mijn enige PC. Ik heb hier ook een PIII staan met van alles erop en eraan.

Verwijderd

aan de processor zal het niet liggen, eerder aan de hdd. Als die goed is komt de rest vanzelf.

Suc6

Verwijderd

Ik heb heel lang een P90/48Mb met 4x plextor brander gehad. Gaf nooit problemen. Branden deed ik wel van een scsi-schijf (en niet on-the-fly) of van een ultraplex. Aan de koeien te zien had de processor nog genoeg over. Als je een capabele scsi-controllen en Hdd hebt zal het zeker lukken.
Pagina: 1