Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

logitech g7 scrollwiel clicks eruithalen

Pagina: 1
Acties:

• nielsvhulten
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11-2024
Hallo allen, ik zit met een probleem.

Ik heb een Logitech G7 waar ik al lange tijd tevreden over ben. Maar nu ik er een bepaald spel mee wil doen loop ik tegen het probleem aan dat het scrollwiel per scroll een klikje geeft. Weet iemand of het mogelijk is of ik dat kliksysteem eruit kan halen en hoe dit moet?

Alvast bedankt :)

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dit is vrij eenvoudig, als je je pads aan de onderkant loshaalt, kun je 4 of 5 schroefjes eruit halen. Doe wel voorzichtig met een scherp mesje pielen, anders sloop je je pads grondig. Opnieuw vastplakken zal sowieso moeten, en je kunt er beter nieuwe pads onderzetten, welke wel goed plakken, en lekker soepel zijn.

Vervolgens kun je vrij eenvoudig de 'kap' eraf tillen.

Als je nu bij het scrollwieltje kijkt, zit er (dacht ik) een metalen beugeltje in, wat voor het klikje zorgt. Zodra je deze verwijdert, ben je er vanaf :P, mijn G7 is ook klik-loos.

Dit al bij diverse muizen (G7, en el cheapo OEM muizen) gedaan, dus ik weet niet precies meer hoe het zit.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

metalen beugeltje met n bochtje/bultje dr in. platbuigen geeft geen klikjes maar wel frictie, weghalen geeft soepel rollen zonder klikjes. tis maar wat je fijner vind werken :)