Toon posts:

TV-Out werkt niet (Voodoo3 3000)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een voodoo 3 3000 met tv-out,maar die werkt niet.
Hij zegt bij de info wel tv-out supported, maar werken doet ie niet.
Maar ik wou dat ie werkte,want ik wil een film van een vriend van mij bekijken.
En dat is veel leuker op een tv scherm dan op een beeldscherm.

ik hoop dat dat jullie mij begrijpen

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:33
Je moet ook de utilitie installeren, hoe heet dat ding, 3dfxtool ofzo, dus niet alleen de driver.
Verder kun je hem dan op PAL BGH...zettenen dan moet hij het doen.

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik ook al gedaan en het werkt nog niet maar zou het er ook aan kunnen liggen dat ik windows millennium heb???????????

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:33
Lijkt me niet.
Wat doet hij dan als je TV-out aanzet? Niks?
Normaal gaat monitorbeeld uit en beeld TV aan....

Verwijderd

Topicstarter
dat is het hem niet het staat er niet tussen en moet tv-out opstaan en dat staat er niet ik heb alles geinstalleert

Verwijderd

Ik heb ook een Voodoo 3 3000 en ik heb maar 1 keer geprobeert het beeld op TV te krijgen. Daarvoor moest ik het instellen en dan 'blind' rebooten. Vervolgens had ik op de TV beeld en kon ik het verder instellen.
De optie VGA+TV is me niet gelukt.
Daarna heb ik het niet meer geprobeert wegens de beroerde kwaliteit van TV's t.o.v. een goed 17" scherm.

Verwijderd

vga +tv wil absoluut niet (hardware matig onmogelijk) maar ik heb dezelfde kaart dus en heb hier met de allernieuwste drivers geen enkel probleem mee ik denk dat je je nieuwe drivers moet halen (waarvan je zeker weet dat er 3dfx tools inzitten) ! dan je 3dfx tools uninstalle dan moet je rebooten en dan de drivers (incl. tools) installe moet werken! ff op 3dfx.com kijken.. driver kit is ong. 9 meg

Verwijderd

Eenvoudige oplossing; zet eens je 'plug n play' monitor optie uit in de monitor optie menu.

FF opnieuw starten en je zal zien dat je tv-out tab zichtbaar wordt en werken gaat!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben blij dat ik zoveel kreeg van jullie en ik ga het gelijk proberen dus jullie horen wel als het gelukt is*D*D of niet
Pagina: 1