Scrolbar in div layer mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:54
Ik ben bezig met een site, opzich niet zo spannend. Maar ik zit met 1 probleem, want de complete site is 1 afbeelding wat ook gelijk het menu is. En de pagina's wil ik in een bovenliggende DIV Layer openen, maar wat ik wil is dat de DIV layer niet groter wordt als de grootte die ik heb opgegeven, en daarbij een scrollbar in krijgt om de site verder te bekijken.
Afbeeldingslocatie: http://www.mercedesoldtimer.nl/site.jpg
Hoe krijg ik dit netjes voor elkaar?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overflow: auto;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En laat eens zien hoe je hetgeen hebt geprobeerd te bereiken?

Wat CSS steekwoorden:
• width
• height
• overflow

Vervolgens leg je nog een keer uit wat je hebt en wilt bereiken. Wat wil je scrollen? De div of de gehele pagina?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Dat geef ik toch aan in de DIV layer (zie afbeelding) ipv van de zijkant van de hele pagina.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hari-Bo schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 20:47:
Dat geef ik toch aan in de DIV layer (zie afbeelding) ipv van de zijkant van de hele pagina.
Lees mijn vraag nog eens door ;)

Wil je met die scrollbar (in je div) alleen de div scrollen of de hele body?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Alleen de DIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je echt de pagina's er in openen? Dan kun je een iframe gebruiken.
Wil je alleen content scrollbaar maken dan kun je een div met overflow: auto; gebruiken zoals hier boven ook al is aangegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:11:
Wil je echt de pagina's er in openen? Dan kun je een iframe gebruiken.
Wil je alleen content scrollbaar maken dan kun je een div met overflow: auto; gebruiken zoals hier boven ook al is aangegeven
Ik heb 6 pagina alleen met content, maar 1 externe site die ik er in wil laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb je de kans gegeven, maar ik mis toch behoorlijk wat zelfinzet. Hoe kan je nou een topic openen over een webdevelopmentvraagje zonder 1 letter HTML code.

Daarnaast geef je niet aan wat je zelf hebt geprobeerd, waar je op hebt gezocht en waarom dat geen oplossingen voor jou zijn geweest.

Tot slot als ik letterlijk je titel in google frot krijg ik kant en klare resultaten. Met de tips in dit topic zou je geheid verder moeten kunnen.

Succes met je probleem!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.