Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Wat CSS steekwoorden:
• width
• height
• overflow
Vervolgens leg je nog een keer uit wat je hebt en wilt bereiken. Wat wil je scrollen? De div of de gehele pagina?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Lees mijn vraag nog eens doorHari-Bo schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 20:47:
Dat geef ik toch aan in de DIV layer (zie afbeelding) ipv van de zijkant van de hele pagina.
Wil je met die scrollbar (in je div) alleen de div scrollen of de hele body?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
Wil je alleen content scrollbaar maken dan kun je een div met overflow: auto; gebruiken zoals hier boven ook al is aangegeven
Ik heb 6 pagina alleen met content, maar 1 externe site die ik er in wil laden.Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:11:
Wil je echt de pagina's er in openen? Dan kun je een iframe gebruiken.
Wil je alleen content scrollbaar maken dan kun je een div met overflow: auto; gebruiken zoals hier boven ook al is aangegeven
Daarnaast geef je niet aan wat je zelf hebt geprobeerd, waar je op hebt gezocht en waarom dat geen oplossingen voor jou zijn geweest.
Tot slot als ik letterlijk je titel in google frot krijg ik kant en klare resultaten. Met de tips in dit topic zou je geheid verder moeten kunnen.
Succes met je probleem!
Dit topic is gesloten.