[iPod Touch] Bevoegdheid issue

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortitudo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06-2024
Nadat ik mijn laptop opnieuw heb geinstalleerd (Vista 32 bit) moest uiteraard iTunes er opnieuw op.
Alleen ik heb de programma's niet meer op mijn hd staan. Ik wilde nu alle muziek en alle programma's van mijn iPod Touch (2gen) verwijderen en opnieuw muziek en programma's erop zetten.

Nu is het probleem dat ik geen enkel programma meer erop kan krijgen maar nog wel muziek?!
Ik heb zelf al vele mogelijke oplossingen geprobeerd waaronder:

-machtigen
-machtiging intrekken en weer inschakelen
-iPod opnieuw opstarten
-waarschuwingen opnieuw instellen (van mijn ipod in itunes)
-alle instellingen herstellen (van de ipod)
-alle inhoud en instellingen wissen (duurde wel een uur maar goed)
-itunes opnieuw installeren
-chekcen of er updates voor de iPod of iTunes waren (waren er niet)
-nog wat rare mogelijkheden....

Het probleem blijft bij het installeren van een app de volgende melding:

Het programma ... is niet op de iPod van ... geinstalleerd,
omdat u er geen bevoegdheid voor hebt op deze computer.

Hebben mensen ervaring met dit probleem? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ben je wel ingelogd met je iTunes account op je vers geïnstalleerde iTunes?

Installeer trouwens eens direct op je iPod vanuit de App Store een applicatie en kijk of de rest ook beschikbaar wordt (als je er voor betaald hebt)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortitudo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06-2024
Wiethoofd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 20:40:
Ben je wel ingelogd met je iTunes account op je vers geïnstalleerde iTunes?
Hoe controleer ik of ik ben ingelogd? Mijn accountnaam staat wel rechtsbovenaan in iTunes dus ik vermoed van wel.
Wiethoofd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 20:40:
Installeer trouwens eens direct op je iPod vanuit de App Store een applicatie en kijk of de rest ook beschikbaar wordt (als je er voor betaald hebt)
Ik probeer een gratis app te installeren. Hoe kan ik direct op mijn iPod installeren? Ik moet de mogelijkheid nu ophalen aanklikken waarna hij em download en dan via synchroniseren moet ik het op de iPod zetten. Een andere mogelijkheid ken ik niet en via google sturen ze me ook naar synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zet eens synchroniseren uit, ik kan gewoon in de App Store op m'n iPhone en Touch op de 'Gratis' knop klikken, even wachten en daarna op de 'Installeer' knop. Zorg dus wel dat je een wif-verbinding in de buurt hebt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zelfde soort probleem, sinds vandaag wil ik een app vanuit itunes installeren.. Ik log netjes aan met mijn account en vervolgens geeft het systeem aan dat ik voor bepaalde reeds geinstalleerde apps geen bevoegdheden heb ik de computer en deze zijn daarom verwijderd..

Hoe zorg ik ervoor dat ik deze bevoegheid wel krijg? Ik wil gewoon full access.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:25
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:02:
Ik heb een zelfde soort probleem, sinds vandaag wil ik een app vanuit itunes installeren.. Ik log netjes aan met mijn account en vervolgens geeft het systeem aan dat ik voor bepaalde reeds geinstalleerde apps geen bevoegdheden heb ik de computer en deze zijn daarom verwijderd..

Hoe zorg ik ervoor dat ik deze bevoegheid wel krijg? Ik wil gewoon full access.

Thanks!
Het is niet helemaal de bedoeling om een topic te kapen, maar je hebt zo'n gelijke vraag :).

Ben je dan van computer verandert, nieuwe installatie o.i.d.? Inloggen alleen is niet voldoende. Je moet de computer machtigen: store --> authorize computer.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 14-05-2009 21:25 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mijn vriendin had dat dus ook, alleen met een nieuwe iPod.

Probeer inderdaad eens via je wifi vanaf de app store iets te installeren. Heeft zij ook gedaan geloof ik, en toen werkte 't.

Wat je ook kunt proberen is de apps die je in iTunes hebt staan via de rechtermuisknop te laten weergeven in je explorer, opslaan op je bureaublad, iTunes eraf gooien en weer opnieuw installeren, apps vanaf je bureaublad weer terug zetten in iTunes. Als de apps er automatisch nog in staan nadat je iTunes opnieuw geïnstalleerd hebt, dien je deze eerst te verwijderen, en dan die van je bureaublad erin te zetten.
Pagina: 1