Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista+oude W7 beta verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 13:35
SInds gister heb ik Windows 7 build 7100 binnen gehaald. Gezien alles super loopt wil ik Windows Vista + alles wat er op staat verwijderen, ook persoonlijke dingen zo als foto video enz die op vista staan wil ik verwijderen

Verder heb ik ooit een aantal maanden geleden een legale oude test versie van Windows 7 gedownload, door problemen besloot ik deze dus niet meer te gebruiken, ik dacht slim te zijn en gewoon vanaf Vista de map te verwijderen, echter heb ik nog steeds zo een idee dat die versie er ergens nog opstaat, (kan dat ik er naast zit)

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik vista kan verwijderen en hoe ik kan checken of de oude build van W7 al volledig verwijdert is.

mvg Jeffrey

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 11:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

formatteren ?

Signature

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:54

the mod man

iets van beeldmaker

Jeffrey88 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 19:24:
knip ook persoonlijke dingen zo als foto video enz die op vista staan wil ik verwijderen

knip
Alles mag weg? formatteer dan de schijf/partitie dan weet je zeker dat ook echt alles weg is.

I can't wait to shoot!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 13:35
Eumm dat is wat moeilijk.

Vista en mijn huidge W7 staan beide op dezelfde partitie (Stom achteraf gezien)
Anders had ik dat gelijk gedaan

[ Voor 12% gewijzigd door Jeffrey88 op 13-05-2009 19:41 ]

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

ubuntu live cd gebruiken

partition editor gebruiken om een en ander te verwijderen, verplaatsen en expanden :)

Daarna even zoeken of je de boot loader kan verwijderen, maar dat kan je vast vinden met google " bootloader settings windows 7" of zoiets :)

[ Voor 39% gewijzigd door Hooglander1 op 13-05-2009 19:41 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ook kun je Hirens BootCD gebruiken, deze heeft verschillende tools in huis om partities en disken te verwijderen. Je zou ook met een paritie-editor zoals Acronis Disk-Editor, deze paritie kunnen verwijderen. Zorg wel dat een parititie dan je primary partitie wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door alt-92 op 13-05-2009 22:17 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Alleen is Hiren's niet legaal in verband met de ontbrekende licenties - dus geen links a.u.b.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1