Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gisteren heb ik PES 2009 gekocht en eigenlijk vooral om online te spelen. alleen krijg ik iedere keer als ik in probeer te loggen met mn GAME ID de foutmelding: an error occurred during verification!

ik heb de connectionchecker van de konami site gebruikt en die zegt dat mijn verbinding geschikt is. http://www.konami.jp/we/network/2009/uk/pc/info.html

hebben meer mensen dit probleem? en een oplossing?

alvast bedankt,
dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08
ps. heb het online gespeeld net
denk dat je wat verkeerd doet? heb je wel de url aangeklikt die je in email kreeg en die bevestigd ?
denk er goed om dat hij vraagt om je GAMEID en GAMEIDPASSWORD,
dus niet! KONAMIID

om de update online GOED te krijgen moet je ook dit doen (afgezien van de update 1.4):
Je moet dan in het hoofd menu (ook wel Top Menu genoemd)
=> "System Setting" => "Download". Dan zal worden gezegd of je een nieuwe versie beschikbaar is.
En dan kan je hem ook meteen downloaden en installeren.

Nog een tip als je pes 2009 niet aan de praat krijgt: Ik heb sinds gisteren pes 2009 origineel en kwam erachter dat hij niet opstartte. Toen ik via Settings.exe de optie "nullify movie playback" weer uit zette, deed het spel het wel.

[ Voor 64% gewijzigd door Harribo op 14-05-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

De reactie hierboven van Harribo hiernaartoe verplaatst vanuit het grote PES topic en een tikje richting SPV.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik heb een werkende GAME ID en het bijbehorende password gebruikt. ook heb ik de 1.4 patch geinstalleerd en de download content geinstalleerd. ik heb gewoon de legale versie, maar heb een no cd crack gebruikt, kan het daaraan liggen? offline doet ie t verder perfect.

mvg Dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:00:
ik heb gewoon de legale versie, maar heb een no cd crack gebruikt, kan het daaraan liggen?
Je zegt zelf dat je de originele versie hebt, dus dan is het toch een kleine moeite om het te proberen me de originele exe?

Voor hulp bij warez en cracks enzo moet je overigens niet op GoT zijn..

[ Voor 11% gewijzigd door PromoX op 15-05-2009 17:09 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:00:
hey, ik heb een werkende GAME ID en het bijbehorende password gebruikt. ook heb ik de 1.4 patch geinstalleerd en de download content geinstalleerd. ik heb gewoon de legale versie, maar heb een no cd crack gebruikt, kan het daaraan liggen? offline doet ie t verder perfect.

mvg Dus
Ik heb het vermoeden dat de versie nummer opgeslagen zit in de exe. In dat geval zal een no-cd crack niet werken.
Ik weet niet of je hem origineel hebt, maar ik moet zeggen dat ik zelf ook liever zonder die dvd in mijn speler speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb trouwens nog een tip voor het online spelen.
Je kan, voor wie het nog niet wist, je formaties/opstellingen van te voren instellen offline om ze vervolgens te laden online. Dat scheelt tijd om bij elke wedstrijd weer de opstelling opnieuw te moeten maken.
Ik zie veel tegenstanders dat doen, terwijl ik dan gewoon al klaar ben.

Welnu, offline in topmenu doe je edit->team->formation en dan maak je je opstelling voor je team waarmee je vaak online gaat, zeg bijvoorbeeld Liverpool. Vervolgens ga je naar data-management en dan copy formation. Je selecteert dan je eerste opstelling (die je net gemaakt hebt) en vervolgens selecteer je in de "stock" 1 van de 5 plaatsen waar je hem heen wilt kopieren.
De stock moet je zien als een rij van 5 verschillende opstellingen die later weer online kan laden.
Dan ga je weer naar Save Stock (even weerterug uit het kopieer formatie gedeelte dus) en dan kopieer je je nieuwe stock naar een locatie eronder (1 van de 2 stock plaatsen).

Ok, dat is dan klaar. Als je nu online gaat spelen, en je bent in een lobby aangekomen, dan ga je naar Network Options en dan doe je Load Formations en vervolgens laadt je je zonet opgeslagen stock.
Als je nu je team pakt (in dit voorbeeld Liverpool), dan laadt het spel automatisch je opstelling. Dat geeft hij dan ook heel snel aan. Je hoeft dan alleen maar OK te klikken en klaar ben je!

En nu maar hopen dat je tegenstander hetzelfde doet, anders moet je op hem wachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

Een no-cd crack zorgt er per definitie voor dat je niet online kunt. Je hebt dan een andere versie van de .exe dan je medespelers en dat geeft altijd foutmeldingen. Gewoon even reinstallen, patchen en zonder crack proberen dus.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Pagina: 1