Ik heb trouwens nog een tip voor het online spelen.
Je kan, voor wie het nog niet wist, je formaties/opstellingen van te voren instellen offline om ze vervolgens te laden online. Dat scheelt tijd om bij elke wedstrijd weer de opstelling opnieuw te moeten maken.
Ik zie veel tegenstanders dat doen, terwijl ik dan gewoon al klaar ben.
Welnu, offline in topmenu doe je edit->team->formation en dan maak je je opstelling voor je team waarmee je vaak online gaat, zeg bijvoorbeeld Liverpool. Vervolgens ga je naar data-management en dan copy formation. Je selecteert dan je eerste opstelling (die je net gemaakt hebt) en vervolgens selecteer je in de "stock" 1 van de 5 plaatsen waar je hem heen wilt kopieren.
De stock moet je zien als een rij van 5 verschillende opstellingen die later weer online kan laden.
Dan ga je weer naar Save Stock (even weerterug uit het kopieer formatie gedeelte dus) en dan kopieer je je nieuwe stock naar een locatie eronder (1 van de 2 stock plaatsen).
Ok, dat is dan klaar. Als je nu online gaat spelen, en je bent in een lobby aangekomen, dan ga je naar Network Options en dan doe je Load Formations en vervolgens laadt je je zonet opgeslagen stock.
Als je nu je team pakt (in dit voorbeeld Liverpool), dan laadt het spel automatisch je opstelling. Dat geeft hij dan ook heel snel aan. Je hoeft dan alleen maar OK te klikken en klaar ben je!
En nu maar hopen dat je tegenstander hetzelfde doet, anders moet je op hem wachten