Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-12-2023
Ik zou het trouwens wel fijn zijn als er een lijst komt met ingeschreven deelnemers. Dan weet je in ieder geval wat je een beetje kan verwachten. Nu weet ik alleen dat Pascal en diezel meedoen en Rsnubje en Matje_kater. Er zullen er toch wel meer zijn?

Kan dat geregeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Trouwens, als het toch enkel SuperPi is. kunnen de volgende dingen dan weg worden gehaald, nogal onduidelijk?

"De videokaart-overklok wordt aan de hand van 3DMark01 3.3.0 bepaald.""
"Ook de videokaart mag zelf gekozen worden, zolang dit een Nvidia-kaart is. Er mag geen SLI setup gebruikt worden, een dual-gpu-kaart is geen probleem."

Voor de rest, ben benieuwd waar ze allemaal mee aankomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 13:08
Bij deze ook de Score van Diezel en mij.

Afbeeldingslocatie: http://overclocking-holland.nl/crew/pascal/screens/SP1M.jpg

En de validatie:
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=576941

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
Grapje zeker? Precies dezelfde score als Bart en ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizor
Ach daar ga ik mischien nog wel overheen. Mischien dat ik vanavond/vanacht nog tijd vind om het systeem weer aan te slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien kan je nog iets aan je eff doen

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
Doet er nou gewoon echt niemand mee of reageren jullie alleen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
  • Laatst online: 12-06 22:37
Ja inderdaad, het wordt niet moeilijk in de top 3 te komen met 2 inzendingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Ik heb helaas geen tijd om mee te doen, ik wou wel mee doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik/wij doen in iedergeval niet mee. Met de huidige regels hebben wij niet echt een kans/kans gehad en heb/had niet zoveel trek om weer terug te gaan naar 775/er veel geld in pompen.....

Daarbij snap ik nog steeds niet waarom 3dm1 weg is gehaald, dan had ik best mee willen doen/een poging willen wagen. Misschien een idee voor de volgende contest om eerst eens onderling de regels goed door te nemen voor de org, en ze vervolgens te posten...

Maarja ik zou zeggen, have fun @ Amersfoort en succes tegen de Belgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
Toch hoop ik ergens dat er nog mensen zijn die meedoen. Zo winnen vind ik hetzelfde als verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Laatst online: 10-09 16:02

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

ik had mee willen doen met matje_kater maar geen tijd meer gehad.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
@ Symon,

Ik denk dat het 3d gedeelte ook weinig had toegevoegd. Er zijn gewoon een aantal tweaks voor 01 en die kennen de meesten wel denk ik. En ik begreep dat het een willekeurige nvidia kaart moest zijn dus iemand met een e8600 die 6300+ 3d stabiel doet en een leuke gtx295 heeft zal dus het hoogst scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Wava schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:34:
Toch hoop ik ergens dat er nog mensen zijn die meedoen. Zo winnen vind ik hetzelfde als verliezen.
Nagoed, in principe win je niks, je moet je nog bewijzen @ tweakers.net HQ :) !
En voor de rest, mensen die veel ervaring hebben met de 200 serie van Nvidia zullen toch wel enig voordeel genieten, lijkt mij zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafut
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-04 11:37

Dafut

David

Dat 3D deel was zeker wel interessant geweest en dan gaat het nog niet eens om de hoogste score. Je maakt imo veel meer indruk als je een GTX260 helemaal naar zijn eind clocked op (en dan bedoel ik met voltmods en meer kou). Dan kan je zien wie wat in huis heeft. Aangezien de finalisten straks ook een GPU zullen moeten voltmodden en koelen om de competitie bij te houden.

=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
Op het t.net hq nog niet neem ik aan? Als dat wel zou moeten zou het handig zijn te weten welke hardware er zal zijn zodat de juiste voltmods mee kunnen. 5 uur wordt wel erg kort als er ook nog gevoltmod moet worden. :o

Word die TS nog een keer geüpdatet btw?

[ Voor 8% gewijzigd door Gendo op 03-06-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Zo, inschrijvingen zijn al sinds gisteren afgelopen.
Ben benieuwd waarneer bekend word wie doorgaat en dergelijke?

Word de TS nog eens aangepast?

Helaas was mijn E8600 die 7ghz doet eventjes op vakantie in hawai, anders had ik ook meegedaan...

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
Nou, volgens mij is dat heel makkelijk.... Er zijn 2 scores gepost dus waarschijnlijk gaan die 2 door.... Beetje jammer dat dit best wel een flop geworden is.

De organisatie was dan ook niet je-van-het. Teveel onduidelijkheid, te weinig reacties vanuit de organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Wie weet zijn er wel meer mensen die meedoen, maar hun scores gewoon niet gepost hebben?
Dacht dat die hele diehard overclock scene altijd sneaky was tot het laatste moment :P

Maar wie weet heb je wel gelijk en doen er maar 2 teams mee,

En ben het met je eens dat de organisatie gewoon een paar weken express over dit topic gekeken heeft,
ik bedoel, het is tof van t.net dat ze het op zich nemen, maar stel dan meteen iemand verantwoordelijk die verstand van zaken heeft, en updates door kan voeren. het topic straalt nou niet echt de professionaliteit uit, zoals dat bij veel onderdelen in de rest van t.net wel het geval is. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
Pff het kiezen van de winnaars van de voorronde word vast heel erg moeilijk! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 22:37
EU finals waarschijnlijk 17-19 juli en hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
Goed, 2 Nederlandse teams (Pascal en Peter, en ik en Wava) en Pieter-Jan zullen dus naar het t.net hq gaan om te bepalen wie er naar Duitsland gaat?

In België deden er dus ook maar 2 mensen mee aan de voorronde? Goed geregeld deze compo :+

[ Voor 7% gewijzigd door Gendo op 06-06-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen,
Uit de inzendingen zullen wij de drie beste overklokkers van Nederland en de beste overklokker van België (of teams van maximaal 2 man) selecteren, die hun kunsten vervolgens op het Tweakers.net
Toevallig weet ik dat er nog een derde Nederlands team is/meedoet, en die zou ik persoonlijk niet onderschatten. Je moet niet vergeten dat er nergens stond dat je een screen in dit topic moest posten he ;)

Tja van die inschrijvingen, dat ligt gewoon aan die regels die gesteld zijn. Had je normale regels getrokken waren er zeker wel meer inzendingen geweest kijk maar eens naar andere contests...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe meer hoe beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
En uit wie bestaat dat mysterieuze 3e team dan? Beetje jammerlijk dat ze niet in dit topic gepost hebben. Was wel zo leuk geweest. Nu lijkt het alsof alleen Peter, Pascal, Tim en ik mee hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Roep eerst anders maar de modjes naar dit topic, straks kom je voor niks aan op HQ van T.net,
ooohjaa, was dat vandaag dan? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
Nee tussen 6 en 12 juni kiezen ze degenen die op 13 juni naar het t.net hq gaan. Wel handig om 't wat langer dan 1 dag van tevoren te weten. Maja doe je niks aan :9 Maar mijn conclusie was meer zo van er zijn maar 2 inzendingen dus die gaan naar T.net hq :P

[ Voor 5% gewijzigd door Gendo op 07-06-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Haha fout gedacht ;)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
Naja meneer nootjes als het al bekend is welke teams er zijn kan er vast ook al bekend gemaakt worden wie er op het HQ mogen komen? Ik hoor het graag wat van tevoren zodat ik daar rekening mee kan houden met mn planning. Ook is t wel handig als er bekend wordt gemaakt wat voor hardware er zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indien i7 + GTX260 ... Pt1t en ikzelf zijn al voorbereid :-D

Anyway, zou inderdaad wel leuk zijn om ietwat van details te kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
PJ we krijgen daar de hardware he dus jullie gouden cpu'tjes en kaarten kunnen thuis blijven (gelukkig voor ons :9 ) Komt Thomas met jou mee dan?:)

[ Voor 54% gewijzigd door Gendo op 07-06-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafut

Dafut

David

Gendo schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:51:
PJ we krijgen daar de hardware he dus jullie gouden cpu'tjes en kaarten kunnen thuis blijven (gelukkig voor ons :9 ) Komt Thomas met jou mee dan?:)
Hij doelt op het feit dat ze al genoeg ervaring hebben met i7 en GTX260 kaartjes...

=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
Oja nu snap ik de verwijzing naar GOOC. Goedemorgen Nederland :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:35:
Neen,

[...]

Toevallig weet ik dat er nog een derde Nederlands team is/meedoet, en die zou ik persoonlijk niet onderschatten. Je moet niet vergeten dat er nergens stond dat je een screen in dit topic moest posten he ;)
Als dat 3e team niet durft te posten dat ze meedoen, dan heb ik zeker geen hoge pet van ze op. Dat je nou je scores niet wil laten zien, ok, dat gaat dan nog. Maar wees wel zo'n vent om te zeggen dat je meedoet. Die geheimzinnigheid is gewoon triest en getuigt niet van sportiviteit whatsoever. Maar goed, ik zal wel weer te hoog denken over overclockend Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wava schreef op zondag 07 juni 2009 @ 21:31:
[...]

Als dat 3e team niet durft te posten dat ze meedoen, dan heb ik zeker geen hoge pet van ze op.
Ik zou juist heel erg rekening houden met degene die hier niks hebben gepost. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gendo schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:57:
Oja nu snap ik de verwijzing naar GOOC. Goedemorgen Nederland :9
Hehe :P

Als het goed is komen dus zowel Thomas als ikzelf ... hangt nog van een aantal zaken af, maar enfin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Succes in Amersfoort heren ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Extera op 08-06-2009 00:12 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
Als nou ff bekend gemaakt werd welke heren dat zullen zijn kunnen die mensen je bedanken voor je succeswensen :9

Kom op tweakers, organisatie! |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Gendo op 08-06-2009 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Gendo schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:21:
Naja meneer nootjes als het al bekend is welke teams er zijn kan er vast ook al bekend gemaakt worden wie er op het HQ mogen komen? Ik hoor het graag wat van tevoren zodat ik daar rekening mee kan houden met mn planning. Ook is t wel handig als er bekend wordt gemaakt wat voor hardware er zal zijn.
Haha dat weet ik ook niet allemaal aangezien ik verder ook alleen maar zijdelings bij de organisatie betrokken ben en dus ook niet in de mailbox kan kijken, wel weet ik van een 3e team dat ze meedoen en ik zou nog maar niet van de winst uitgaan ;)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
Naja als er in Nederland 3 mensen of teams zijn die een snellere pi tijd hebben dan 7.031s kan ik dat alleen maar toejuichen. Het was tot nu toe in ieder geval de 3e tijd behaald door een Nederlander (als ik hwbot mag geloven). Mochten er echt 3 mensen sneller zijn dan verlies ik met een lach op mn gezicht omdat Nederland er dan flink op vooruit gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizor
Ze hebben geen snellere tijd als 7.031. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Zelfs dat moet nog niet eens alles zeggen, er staat ook "we kijken ook naar je ervaring"
Als je een iets mindere cpu heb bijvoorbeeld, maar misschien al heel vaak aan dit soort dingen meegedaan heb, zal je wel een streepje voor hebben?

Zou het eerlijk gezegt niet weten, ben ook wel benieuwd naar alle mystery guests :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
Dat zou wel triest zijn. Waarom kijken naar het verleden als mensen met een betere score meedoen? Dan zou ik eerder doen dat er een team een wildcard krijgt of zo. Maar zeker niet van de 3 teams die hard geknokt hebben om een zo hoog mogelijke score te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zo triest is dat ook weer niet, want als iemand naar de Europese contest sturen die alleen maar een hoge Super Pi tijd heeft gehaald lijkt me ook niet al te slim. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo triest zou ik dat niet vinden.
Ik zie liever iemand die fatsoenlijk kan modden/alle benchmarks goed beheerst en al flink zijn sporen heeft verdient in live clocking, in de finals. Vergeet niet dat je nu behoorlijk meer druk hebt dat als je lekker relaxt thuis zit... nu kun je moeilijk er een nachtje over slapen ed.

Daarbij is hard geknokt ook nogal zwaar overtrokken, er zijn bij mijn weten maar 3 serieuse scores gesubmit, dus knokken?

Over die mystery guests, die kun je gewoon opzoeken.... Daarbij zijn er maar een paar mensen die gereageerd hebben in dit topic die mogelijke kanshebbers zijn, dan is de keuze snel gemaakt lijkt mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:16:
Zo triest zou ik dat niet vinden.
Ik zie liever iemand die fatsoenlijk kan modden/alle benchmarks goed beheerst en al flink zijn sporen heeft verdient in live clocking, in de finals. Vergeet niet dat je nu behoorlijk meer druk hebt dat als je lekker relaxt thuis zit... nu kun je moeilijk er een nachtje over slapen ed.

Daarbij is hard geknokt ook nogal zwaar overtrokken, er zijn bij mijn weten maar 3 serieuse scores gesubmit, dus knokken?

Over die mystery guests, die kun je gewoon opzoeken.... Daarbij zijn er maar een paar mensen die gereageerd hebben in dit topic die mogelijke kanshebbers zijn, dan is de keuze snel gemaakt lijkt mij 8)7
Waarom moet iemand van de gevestigde orde er dan bij zitten? Er is ook nieuw talent, je hoeft niet bekend te zijn om goed te kunnen overclocken. Daarnaast ben ik het er niet mee eens dat er opeens "druk" is bij een finale. Je wilt graag winnen, maar gaat het niet, dan gaat het niet. Het is niet het einde van de wereld. En je doet het altijd nog voor de lol. Tenminste, ik dan.

En ik ga ervanuit dat iedere deelnemer geknokt heeft voor zn score. Een tijd van duizendsten boven de 7 seconden haal je echt niet zomaar. Er hoeven niet veel mensen te zijn om te knokken voor een goede score. Ik doe mn best, haal mn beste score en stop er dan mee als ik voldaan ben. Ik had ook een score van 7.2 seconden kunnen posten, ik durf te wedden dat er niet erg veel mensen zijn met een cpu die dat haalt. Maar dat doe ik niet, omdat ik liever knok voor mn score en een leuke score neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
:*)

[ Voor 60% gewijzigd door Extera op 08-06-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
Ik zie een heel verdacht ge-edit bericht waar alleen nog maar een smiley in staat...... Doe jij soms mee Extera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=32067242,noline]Daarnaast ben ik het er niet mee eens dat er opeens "druk" is bij een finale. Je wilt graag winnen, maar gaat het niet, dan gaat het niet. Het is niet het einde van de wereld. En je doet het altijd nog voor de lol. Tenminste, ik dan.
Je zou er van verschieten hoor ... de tijdsdruk die erbij komt is in vele gevallen niet te onderschatten. Zeker niet als de event slechts een paar uur in beslag neemt én je de hardware nog niet hebt kunnen pre-testen.

Tenzij dat enkel is omdat ik vrij competitief ingesteld ben :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafut

Dafut

David

Dit is toch eigenlijk ook een geweldige soap om te volgen Afbeeldingslocatie: http://img.webrail.eu/Dafut/63713938.qaEEdjG9.popcorn.gif

_O-

[ Voor 11% gewijzigd door Dafut op 08-06-2009 21:18 ]

=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
Nee het is meer een drama als je kijkt naar de communicatie _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
En dan is het aantal deelnemers nog een lachertje ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig jaar kreeg België een rechtstreeks ticket :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Ach, denk dat het dan wel bij 3 deelnemers blijft.
T.net vind de soap schijnbaar ook leuk, anders hadden ze wel wat gang in gezet :P

Hoop dat een dergelijke contest binnenkort weer eens komt, lijkt het me leuk om mee te doen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizor
Kunnen we mischien eerder krijgen te horen of we door zijn? Aangezien ik niet zomaar even in de auto kan springen en naar amersfoort kan rijden. Het is een behoorlijk geregel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
Waardeloos dit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
Ik snap het niet, zoveel inzendingen zijn er niet.... Dan kan er nu toch bekend gemaakt worden wie er doorgaat? Misschien moet je als website ook iemands schema een beetje respecteren. Want ik heb mijn werk afgezegd omdat ik er redelijk zeker van ben dat ik door ben. Maar er zijn ook anderen die dat niet kunnen een dag van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt kansloos, in zo'n test staat AMD geen kans. Er zijn maar 2 of 3 processormodellen die redelijkerwijs mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
Waarin had AMD wel een kans gemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:35:
Dit is echt kansloos, in zo'n test staat AMD geen kans. Er zijn maar 2 of 3 processormodellen die redelijkerwijs mee kunnen doen.
Doe maar gerust 1 als we het over superpi 1m hebben. E8600 is the way to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Xeon ( volgens mij ) van Fugger @ XS heeft sub7 gedraaid, maar dat was dan ook wel met 5,8ghz +- oid.
Dus als je een cherrypicked (ES?) Xeon 3540 ( of de 3570 ) , weet niet eens welke het was, had je ook een kans gehad!

en tja, amd + superpi = ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
Als je een overclocker bent, dan heb je doorgaans ook geen AMD.

Jongens, nog 2 dagen, komen die uitnodigingen nog....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
@Wava, de Phenom II's blijken toch wel leuk te clocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?

Wordt er verwacht dat wij ons altijd en overal kunnen vrijmaken voor de finale? Ik kan niet even snel de auto induiken voor een contest in NL ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
bel t.net HQ imo! en dm alle modjes...! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
@EdwardvGelder, Ja, die lijken wel grappig te zijn. Maar echt veel heb je er niet aan. CPU-z wordt nog gedomineerd door p4's en celly's, wprime wordt gedomineerd door Xeons, Vantage en 3dmark06 worden gedomineerd door i7, 3dmark 2001 en aquamark worden gedomineerd door E8600/i7. Superpi 1m wordt gedomineerd door E8600 en ook 32m wordt weer gedomineerd door I7.

Hoeveel nut heeft een AMD processor dan nog?

@The Mask, dat is geen onzin, dat is gewoon de realiteit. Ik ken niemand die een dewar heeft aangeschaft om speciaal op AMD te clocken. De meeste extreme overclockers doen het namelijk met Intel. Neem dit maar eens door, Intel domineert... http://hwbot.org/hardware.statistics.do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafut

Dafut

David

Wava schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:22:
@EdwardvGelder, Ja, die lijken wel grappig te zijn. Maar echt veel heb je er niet aan. CPU-z wordt nog gedomineerd door p4's en celly's, wprime wordt gedomineerd door Xeons, Vantage en 3dmark06 worden gedomineerd door i7, 3dmark 2001 en aquamark worden gedomineerd door E8600/i7. Superpi 1m wordt gedomineerd door E8600 en ook 32m wordt weer gedomineerd door I7.

Hoeveel nut heeft een AMD processor dan nog?

@The Mask, dat is geen onzin, dat is gewoon de realiteit. Ik ken niemand die een dewar heeft aangeschaft om speciaal op AMD te clocken. De meeste extreme overclockers doen het namelijk met Intel. Neem dit maar eens door, Intel domineert... http://hwbot.org/hardware.statistics.do
Dat intel de beter presterende chips heeft wil niet zeggen dat phenom II niet leuk is om te clocken, in tegendeel.

=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
De definitieve uitslag maken we morgen, zo vroeg mogelijk, bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
@Dafut, ik zeg niet dat Phenom 2 niet leuk is om te clocken, als je het doet voor de hwbot punten kan je het alleen beter laten liggen. Maar het zal vast leuk zijn om een heliumlans in je tube te steken en verder wat te kloten aan instellingen. Nee, doe mij dan liever Intel, coldbug en coldboot opzoeken en zo dicht mogelijk ertegenaan gaan zitten. Iets dat het gevoel geeft dat je echt bezig bent met extreem en niet met luchtkoeling.

Maar goed, dat zal dan mijn mening zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
willemdemoor schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:37:
Waarom duurt het allemaal zo lang? Het is niet dat er tientallen deelnemers zijn. Dan is het toch gewoon een kwestie van een lijstje maken van scores met de namen erachter? Ik zie de moeilijkheid niet, maar zal wel aan mij liggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wava schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:49:
@Dafut, ik zeg niet dat Phenom 2 niet leuk is om te clocken, als je het doet voor de hwbot punten kan je het alleen beter laten liggen. Maar het zal vast leuk zijn om een heliumlans in je tube te steken en verder wat te kloten aan instellingen. Nee, doe mij dan liever Intel, coldbug en coldboot opzoeken en zo dicht mogelijk ertegenaan gaan zitten. Iets dat het gevoel geeft dat je echt bezig bent met extreem en niet met luchtkoeling.

Maar goed, dat zal dan mijn mening zijn.
Ooit Ph-II overklokt op LN2?

Tbh, much more fun than Intel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
willemdemoor schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:37:
Slapen de modjes nog, gezien zo vroeg mogelijk vrij relatief is :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
Zal ik het dan maar zeggen? Er zijn 3 deelnemers, 3x raden wie er doorgaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafut

Dafut

David

Ik voel een spannende ontknoping aankomen Afbeeldingslocatie: http://img.webrail.eu/Dafut/63713938.qaEEdjG9.popcorn.gif

_O-

=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Krijgen de deelnemers een mail, of word het hier gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
-The_Mask- schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:51:
[...]

Jij hebt dus nog geen mail gehad? :P
Ik wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Neuj, had ff een 5ghz AIR run gedaan, en die ingeleverd.

of toch maar niet :+ ,
komt er nog een bekendmaking, of word dat de dag zelve? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
Ik weet het niet, maar dit is niet zo vroeg mogelijk..... Contact?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Ik vermoed dat alle problemen bij MSI zitten eerlijk gezegd, al is de afwezigheid van modjes in dit topic wel opzienbarend. ik bedoel, is er een stagaire ofzo die dit allemaal aan het organiseren is vanuit duitsland oid? :')
Als bedrijf zijnde wil je je toch ook goed presenteren, hoe precies je dat dus op een dergelijke manier kan doen, beats me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen ... ik heb al bevestiging gehad voor de BE plaats ... van MSI zelve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
You lucky B, ik heb nog niks gehad.

Edit: Jongens, het wordt nou echt tijd hoor.... Ik moet sowieso nog vervoer regelen als ik door ben. Dus de tijden dat het begint en eindigt zouden sowieso al wenselijk zijn

[ Voor 71% gewijzigd door Wava op 11-06-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Niet online
Heren, de uitslag is eindelijk bekend :)

Zaterdag zullen de volgende drie deelnemers om een plaats in de Europese finale strijden:

Wava & Gendo
Pascalhaegens & Diezel
Snot_Aap & Viss

Jullie krijgen de uitdaging een Core i7-processor op een MSI Eclipse SLI-moederbord en een GTX 285 Lightning zo hard mogelijk te pushen. Mods zijn uiteraard toegestaan, en jullie mogen sowieso het moederbord houden.

Vanaf 11 uur zijn jullie welkom op het HQ vanhttp://tweakers.net/contact van Tweakers.net. Tot dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wava
Ooh, ik zit tegenwoordig in mn eentje in het team. :p Mag mijn compagnon ook mee plz? Of moet ik Gendo maar lekker thuis laten?

Gefeliciteerd allen die ook meedoen. :D

[ Voor 14% gewijzigd door Wava op 11-06-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Niet online
Zie edit Wava :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
Tot zaterdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizor
GTX 285 Lightning kan ik nergens vinden? Is het niet de GTX 260 Lightning?

Verder zie ik jullie Zaterdag wel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen; de GTX285 OC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizor
Ik had nog een aantal vragen, hoe zit het met het:

Ram
Toetsenbord/muis/beeldscherm
Voeding
HDD

Alles zelf meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
Lijkt me van niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Good luck heren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkii
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-01 16:08
Veel succes OTH'ers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het wel vervelend dat we op een donderdag 11-6 te horen krijgen dat we op zaterdag 13-6 om 11.00 aanwezig moeten zijn !
vooral mijn vriendin heeft hier problemen mee . omdat ze al iets gepland had voor zaterdag de 13 e en dat was al 3 weken gepland ! ik hoop dat dit goed gaat komen ? toen ik pascal aan de tel had en zij dat ik gewoon kwam pakte zij haar sleutels en ging weg :(

laten we eerlijk zijn iedereen heeft een prive leven dus ook afspraken en als je 2 dagen van te voren te horen krijg dat je ergens moet zijn is dat vrij kort dag !

ik hoop niet dat dit me relatie gaat kosten ? ik geloof niet dat ik dat er voor over heb :X

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2009 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Tjah, ik weet niet diezel. In de openingspost staat toch ook duidelijk dat het op 13 juni is. Als je die score instuurt dan doe je dat toch met de gedachte om in de finale te komen? Dan kan je er toch wel iets rekening mee houden? 3 weken is tevens nog later dan die 13 mei van de TS...

Ik ben het wel met je eens dat het een beetje kort dag is, maarja je moet de spanning er ook wel een beetje inhouden :P

Nofi, maarja, dat vind ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Bolletje op 11-06-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
lol diezel, dat is enkel je eigen schuld dan imo. staat toch echt al sinds het begin van de TS waarneer het gehouden zou worden? dat jij daar schijnbaar overheen gelezen heb, tja....
Pagina: 1 2 3 Laatste