Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Heb sinds gisteren de game eens geinstalleerd en gespeeld. Had er geen bijster hoge verwachtingen van, maar t is echt verrassend leuk!

Zonder FSAA op 1680x1050 met verder alles erop en eraan is t op mijn PC goed te draaien al zijn er soms wel wat kleine haperingen. T vraagt best een aardige PC allemaal.
Ik speel met een Xbox360 controller, die je dus wel even bij de hoofdinstellingen in-game moet aanvinken, anders werkt t niet! Verder rijd t lekker, motoren voelen wel wat zwaar maar verder wel goed.Door de force feedback kun je goed voelen waar je grenzen liggen en ze hebben ook de verschillende karakters van de motoren goed verwerkt vind ik zelf. Geluid valt niet tegen, motoren klinken best lekker.Soms een beetje soft, omgevingsgeluid overrstemt vaak t geluid van de motor en bij races hoor je zelfs vaak je eigen motor helemaal niet.Erg jammer, dat wel.Ziet dr gewoon vet uit en het is verslavend, vind ik. Ik ben nu met de trainingen bezig op de Aprilia en ik ben bezig met records verbreken en lekkere setting zoeken....erg uitdagend! Akrapovic klinkt erg lekker op die Aprilia :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik heb uren versleten op 08. Ik ga 09 ook maar eens proberen, ook met die 360 controller want dat werkt gewoon veel beter.

Laat je binnenkort wel weten wat ik het vind, en het geluid is vaak een issue bij zulke games. enige wat je dan kunt doen is ambience en other drivers' sound gewoon lager zetten dan je eigen, enige manier om het een beetje terug te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Graag ;) vind een beetje feedback van een ander wel prettig ;)

Ik heb echt serieus hard geragd al met die Aprilia.....wat een ding is dat...en kolere wat gaat t hard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
ik heb het spel ook geprobeerd met mijn saitec cyborg x en het werkte voor geen meter :?
de joystick reageert helemaal niet al ik de knoppen probeer in te stellen. enige wat het deed waren de gas hendels, de rest kon ik niet veranderen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
in het HOOFDmenu, niet als je bij de race zelf bent.Daarvoor dus doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
dat heb ik ook in het hoofd menu geprobeerd en in het menu tijdens het racen en bij geen van beide kon ik knoppen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
das raar,Hoofdmenu -->options -->controller settings --> en dan ipv keyboard even naar Joy1 ofzoiets zetten en dan kan je buttons assignen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Gister even geprobeerd. Valt niet mee. Had het idee dat de motor nogal raar wegsprong af en toe.
Curva Grande op monza leek de motor een aantal keer naar links te springen. Waar je dan initieel op de goeie lijn zit, zit je dan 2 tellen later ineens in het grind.

Verder zit ik vooral eeerrrrggg ver van de tijden af die het spel aangeeft :) 1.44 op Monza, ik kwam netaan tot 1:52 ofzo :P
Vanavond nog maar eens proberen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik heb op Monza al meerdere keren t record gehaald. Eerste keer met de RSV4, daarna een keer met een GSX--R K9 en als een keer met de Z10-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Monza zit ik nu op 1.39,56 met de Aprilia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Dan doe ik iets fout qua instellingen geloof ik... Welk difficulty level, en assists?

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 15-05-2009 13:29 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phillip Island, met een david byrne (als ik het goed zeg) 1,34
waar het record volgens mij 1,31 is. Vind het leuk, maar je wint wel erg makkelijk, heb nog niet ondekt (of iig niet gekeken) waar ik de moeilijkheidsgraad kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
Speedlink schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:00:
das raar,Hoofdmenu -->options -->controller settings --> en dan ipv keyboard even naar Joy1 ofzoiets zetten en dan kan je buttons assignen
dat werkt ook niet.

ik kan wel voor de gas hendels een andere functie kiezen maar niet voor de knoppen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:12

Pierre

Van nature lui!

Vanmiddag deze ook gekocht :) , ziet er super goed uit. Vraagje ik ga een controller aanschaffen, iemand een goed idee welke ik moet nemen.

Graag jullie advies hierover.

Pierre

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Xbox controller, zonder twijfel. Die is met andere games ook zo handig in gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ja idd, 360 controller wordt zo goed ondersteund, en omdat er veel xbox360 ports zijn hoef je niet eens iets in te stellen!

Speedlink, zoals beloofd. Hier mijn (zeer beknopte) impressie.

Ik heb 08 wel wat gespeeld, en deze voelt toch ook lekker aan. Het is te lang geleden om echt te weten of er grote verschillen zijn tussen het rijden door. Maar goed, het rijden gaat goed, tis lastig maar das ook mooi want ik hoef er geen PGR4 gameplay voor, aangezien je hier meer kan uithalen. Mijn pc kan em goed aan en draait allemaal lekker. Alleen de geluiden van de motoren zijn echt niet cool. Alleen de R1 en de Duc (en misschien de RSV) klinken goed, echter de rest klinkt gewoon zonder bruutheid of wat dan ook. Ik hoop dat er ooit modders mee aan de gang gaan om de engine sounds gewoon wat meer spice te geven... Enige minpunt so far, ik ga vanmiddag weer eventjes verder rijden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik heb op meerdere banen nu al meerdere keren mn eigen record verbroken ;) Basic settings nog (de hulp enzo) maar dat wil k langzaam maar zeker terug gaan schroeven. Zelfs met hulp is t lastig soms, banden slijten als een malle.(best zonde) Tis nog een hele kunst. Vind persoonlijk de RSV4 t fijnst. Qua karakter best of both worlds.Vet koppel en goed eindvermogen.Ook is de Ten Kate CBR erg lekker, de motor is ERG soepel qua pickup en voelt heeel smooth :) de Ducati's klinken tot nu toe wel t best, de rest een beetje doods. De RSV4 gaat ook nog wel. Moet eerlijk zeggen dat ik van de GSX-R's meer had verwacht. En ook de BMW valt me tegen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Yep heb je gelijk in, ook het lekkere gejank van de Kawa is kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:08
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:36:
Phillip Island, met een david byrne (als ik het goed zeg) 1,34
waar het record volgens mij 1,31 is. Vind het leuk, maar je wint wel erg makkelijk, heb nog niet ondekt (of iig niet gekeken) waar ik de moeilijkheidsgraad kan aanpassen.
Kheb dat record op Phillip al 2x verbroken. Ben Spies, eerste keer 1,30nogiets en nu zit ik op 1,29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:08
Is er niet ergens een community voor SBK die ook online races e.d. organiseert? Lijkt me wel geinig.. maar kon op Google niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
ik heb een vraagje over het championship gedeelte, ik heb nu een aantal races gedaan, maar als ik de snelste poletijd heb behaald, start ik toch meestal achteraan of op plaats 16 ofzo...
Ik snap er niks van, ik doe bv quali 1 en 2 en daarna kun je de superpole doen. Als ik daar de snelste tijd dan rijd , ga ik meteen door naar de race. Ik doe dus niet alle sessies (bv de free practice en warmup sla ik over), zou dat er iets mee te maken hebben?? Maar goed, al die moeite is dan dus voor niets. En ik heb ook geen zin om eerst 5 of 6 sessies te doen voordat ik de race kan starten.
Niet dat het uiteindelijk iets uitmaakt, want de moeilijkheidsgraad is niet bijster hoog. Ik rij op advanced en win dan nog vaak bij een race van 3 rondjes.. Maar goed, ik wil dus weten wat ik verkeerd doe of oversla

leuk trouwens: ik probeer met de R1 (Ben Spies) een aantal keren het ronderecord te verbeteren en ik rijd uiteindelijk een 1.30.00. Toen dacht ik: laat ik het eens met de Aprilia RSV4 proberen.... rijd ik er binnen 2 rondjes bijna nog 2 seconden vanaf, kwam uiteindelijk op een 1.28.25

[ Voor 15% gewijzigd door Jeroenit op 20-05-2009 01:28 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Als ik me niet vergis zijn er meerdere superpoles. Dus vandaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diabyte schreef op zondag 17 mei 2009 @ 13:30:
[...]

Kheb dat record op Phillip al 2x verbroken. Ben Spies, eerste keer 1,30nogiets en nu zit ik op 1,29.
Ik zit niet goed in de namen van het SBK, maar ik wilde graag een duc, maar niet de nr 1, Ik weet zo ff niet waar die Ben Spies thuis hoort? Die duc die ik koos had wat middelmatige specs :) Na die tijd gezet te hebben, dacht ik ff stoer te doen en de hulpmiddelen uit te zetten. Ik wil het boekje nog niet lezen met wat ik allemaal fout doe, maar met remhulp uit, remt dat ding ook gelijk voor geen meter. en traction controle uit, is een nachtmerrie, kom je erachter dat je de bocht te klein maakt, wil je m groter maken met wat gas, glij je weg.
Meest irritante is nog de rem, als ik gas geef kan ik mee (even) maar bij het remmen-en weer gas, vliegen ze me voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ja klopt, dat merkte ik ook al ontzettend erg bij SBK 08, als je remhulp uitzet dan kan je gewoon bijna niet remmen. Weet iemand hoe je in godsnaam wel normaal kan remmen dan? Want ik vond het echt irritant toen.
Daarom staat ie bij mij nog steeds op Arcade, niet het laagste maar ook niet super lastig. Eerst even alles goed onder controle krijgen, rempunten enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
mja, valt me wel op dat ik met tyre-wear uit gewoon nog last heb ervan. Kan een rondje banden warmen, 2 rondjes voluit knallen en dan voel je echt wel dat de bandjes heeeel hard achteruit gaan. Zelfs harde compound.

Gister weer iets moois, ik lekker race weekendje doen. Zuid Afrika....Ik denken: Mooi weer, lekker zonnig! *O*

FAIL! Keihard regen, kletsnatte baan...en ik ben zooo slecht met nat weer rijden }:|
Eerste vrij rit, nat. Bagger natuurlijk...wel eerste tijd.....
Kwalificaties: DROOG *O*
2e vrij training: }:| Regen
2e kwalificatie: DROOG, Superpoles beiden DROOG :D

Was de race zelf half nat, wat op zich nog best ging. Mooi wel de laatste 5 gelapped *O*

Aprillia RSV4 _/-\o_

[ Voor 53% gewijzigd door Lampuhkap op 26-05-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik heb nu diverse dingen wel al getweaked aan hulpmiddelen en de moeilijkheidsgraad ook opgeschroefd. Op droog is t op proffesional nog best te doen, soms wle moeilijk. Op nat word ik compleet zoek gereden. Halfnat is een beetje tussenin.....damn wat is t ineens moeilijk :D Regen is nix iig. Valt me op dat de oudere ducati lekkerder rijd dan die nieuwere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Hehe nice! Ja ik speel het echt bar weinig want ik heb UFC Undisputed 2009 gekocht en dat is zo verslavend en leuk, ongelofelijk :D.

Misschien pak ik het binnenkort weer op ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik hoop t. Topic lijkt zo dood nu ;) Ik rijd iedere dag wel ff een uurtje op zn minst ;) vooral volledige race weekenden duren nogal lang.... ;) en ik rijd nu races van zon 12 rondes en dan is t op t eind echt moeilijk want die banden slijten als een gek.

EDIT:
Net van dezelfde makers V8 Superstars geinstalleerd. En spontaan heb ik ook bij SBK ineens de optie tot 5.1 audio ipv alleen surround 8)7 Ik weet niet hoe dat kan maar tis een behoorlijke stap voorwarts met eerst!

De motoren klinken echt 10x beter en details van grind, klappen uit de uitlaat en gepruttel hoor je veeeeel beter :D

[ Voor 41% gewijzigd door Lampuhkap op 19-06-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:08
Ik heb dit spel nu ook op m'n Xbox360 en vraag me af hoe je de snelste tijden krijgt in welke mode.

Moet ik beginner of arcade rijden, of maakt dat allemaal niets uit :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:08
blijkbaar geen populair spel :P maar op advanced mode kan ik de beste resultaten halen.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Pagina: 1