Ik heb twee harde schijven van ieder 1 TB groot. Nu zou ik deze twee harde schijven als een schijf zien zodat ik een partitie van 1,5 TB kan maken. Echter wil ik op een van deze schijven ook een partitie van 30 Gb om Vista op te installeren + nog enkele partities. Nu dacht ik maak beide schijven dynamisch en dan kan ik ze indelen zoals ik dat bedacht had. Echter wanneer de schijven dynamisch zijn dan kan ik vista niet meer opstarten. Weet iemand of het mogelijk is op een andere manier?
Ik heb raid op het moederbord zitten echter zit er ook een blu-ray speler op de sata aansluiting die ook wordt meegenomen in de raid configuratie en kan hem op geen enkele wijzen erbuiten houden.
Ik kan geen derde schijf erbij plaatsen omdat er geen ruimte voor is in de kast.
Ik heb raid op het moederbord zitten echter zit er ook een blu-ray speler op de sata aansluiting die ook wordt meegenomen in de raid configuratie en kan hem op geen enkele wijzen erbuiten houden.
Ik kan geen derde schijf erbij plaatsen omdat er geen ruimte voor is in de kast.
[ Voor 5% gewijzigd door Vulpecula op 13-05-2009 08:18 ]