Toon posts:

Philips 42PFL9803's netwerk mogelijkheden en wireless?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik had al een heel verhaal. Maar dat werd allemaal teniet gedaan met een simpele druk op de knop! MAARGOED!

Ik heb dus een vraag over de Philips 42PFL9803. En dan vooral over de netwerkaansluiting.

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvnieuws.nl/images/Philips-42PFL9803.jpg

Mijn eerste vraag komt door het probleem dat ik geen internet kabel kan trekken naar mijn tv zonder het halve huis te frazen. Daarom vraag ik me dus af of het mogelijk is om het wireless aan te sluiten op mijn draadloze netwerk?

Het volgende wat ik me afvroeg en tevens het laatste (voorlopig iig) is wat de mogelijkheden precies zijn. Kan ik alleen foto's en filmpjes kijken plus een beetje muziek luisteren wat ik in mijn netwerk heb hangen of zijn er meer mogelijkheden? Ik sloeg toevallig een krantje open met NET tv, dat je youtube filmpjes kon bekijken en what not..

Alvast bedankt en ik lees hopelijk het antwoord op mijn brandende vraag snel...

d:)b *O*

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 00:57:
Ok, ik had al een heel verhaal. Maar dat werd allemaal teniet gedaan met een simpele druk op de knop!
Prutser! ;)
Mijn eerste vraag komt door het probleem dat ik geen internet kabel kan trekken naar mijn tv zonder het halve huis te frazen. Daarom vraag ik me dus af of het mogelijk is om het wireless aan te sluiten op mijn draadloze netwerk?
Ik heb zelf de 42PFL9703 die dezelfde netwerk mogelijkheden heeft. Ik heb 'm een korte periode wireless aangesloten d.m.v. een Linksys router (WRT54GL) die ik met een niet-linksys firmware als wireless client had geconfigureerd. Werkt prima, alsof hij gewoon via een kabel is aangesloten. Kan mij voorstellen dat een USB dongle dan mogelijk ook wel werkt, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Het volgende wat ik me afvroeg en tevens het laatste (voorlopig iig) is wat de mogelijkheden precies zijn. Kan ik alleen foto's en filmpjes kijken plus een beetje muziek luisteren wat ik in mijn netwerk heb hangen of zijn er meer mogelijkheden? Ik sloeg toevallig een krantje open met NET tv, dat je youtube filmpjes kon bekijken en what not..
Alleen dat eerste: foto's, muziek en (beperkt) films. Films: MPEG2 files (dus ook VOB DVD bestanden, maar zonder ondertiteling of menu's). Muziek: in elk geval MP3, misschien ook nog WMA of WAV, maar geen Ogg-vorbis, FLAC of zo. Maar goed, wat er ondersteunt wordt kan je in de handleiding wel terugvinden.
NET-TV is volgens mij pas vanaf de xx04 serie.