Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Akasa front bay

Pagina: 1
Acties:

• RM59
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-05 09:19
Beste Tweakerts,

ik ben bezig met het samenstellen van een nieuw systeem en de geluidskaart die ik heb uitgezocht is een Creative Soundblaster X-fi Fatality Prof. (de bijgeleverde bay van de Champ. vond ik nogal nutteloos). Nu is deze kaart voorzien van een audio uit in de vorm van Intel HD front panel audio en kan NIET overweg met het oudere AC97. Ik wil nu de Akasa All in one 2 (http://www.informatique.nl/659614/akasa-ak-all-02-bk.html) inbouwen, een paneeltje met cardreader, allerlei in/uit en een paneeltje met fan-control en temperaturen. Volgens de site is dit paneeltje compatibel met Intel HD front panel audio. Alleen op het internet hoor ik veel spookverhalen over geluidskaarten en AC97 vs. Intel HD front panel audio. Mijn vraag aan jullie is: gaat dit goedkomen of loop ik in op een hoop problemen?

PS: Wat is het verschil tussen Intel HD front panel audio en Intel-compatible HD front panel audio?

quote uit handleiding:
Connection compatiblity
Intel HD Front Panel Audio standard only.
Not compatible with AC97 or Intel-compatible HD Front Panel Audio

Ik heb mezelf kapot gegoogled maar geen sluitend antwoord gevonden en hoop op jullie expertise _/-\o_

Als jullie vinden dat dit paneeltje flut is kunnen jullie me dan wijzen of een andere front bay???? :?
:?
Hopelijk wat reacties na deze edit ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RM59 op 13-05-2009 16:13 ]