Draadloos toetsenbord met geïtegreerde muis.

Pagina: 1
Acties:

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-01 09:17
Hey mensen,

Ik had even een vraag. Ik wil mijn Samsung Led TV gaan aansluiten op mijn Mac Pro (laat 2008 model). En nu ben ik op zoek naar een toetsenbord met een geintegreerde muis functie (kan een trackpad zijn of een rollerball, dat maakt me niet zo uit). Nu zijn er voor windows ongelofelijk veel te vinden, maar ik wil een toetsenbord zonder dat 'windows' teken maar met het 'cmd' teken, maar op 1 of andere manier kan ik die echt nergens vinden (of ik ben gewoon een google-zoek-leek, maar daar ga ik niet vanuit).

Dus aan jullie de vraag, bestaat zo'n toetsenbord, zo ja, waar kan ik het halen???

Grtz,

Wesley

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-02 17:38
De DiNovo-toetsenborden van Logitech hebben een geintegreerde trackpad... geen idee of dat lekker werkt, en ze zijn wel duur, maar je zou er eens naar kunnen kijken.

Of ze een Windows-toets hebben weet ik niet, maar dat zal haast wel.

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 21:47
Toch niet zo moeilijk als je begint bijv bij de Apple store ( wel wireless modellen maar niet met touchpad ) en vervolgens bij de grootste / bekendste fabrikant Logitech, en tada: pricewatch: Logitech Cordless Mediaboard Pro

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-02 16:43
Yippie schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 00:05:
Toch niet zo moeilijk als je begint bijv bij de Apple store ( wel wireless modellen maar niet met touchpad ) en vervolgens bij de grootste / bekendste fabrikant Logitech, en tada: pricewatch: Logitech Cordless Mediaboard Pro
En tada, dat is een toetsenbord zonder cmd toets! Goed lezen is een vak he :+

Wat dacht je hier van? http://www.adesso.com/products_detail.asp?productid=368#
Afbeeldingslocatie: http://www.adesso.com/images/big/WKB-4000MAC.jpg

Geen idee of deze makkelijk te krijgen is in NL, kost in de states al ruim 95 dollar... niet echt een goedkope optie.

[ Voor 22% gewijzigd door JottemJ op 13-05-2009 10:14 ]

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 21:18

Matis

Rubber Rocket

offtopic:
Draadloos toetsenbord met geïntegreerde muis.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-02 09:45
Ik denk dat het heeeel moeilijk is om een toetsenbord te vinden met een CMD toets die niet van apple is,
Ik heb ze zelf zonder geintgreerde muis niet gezien, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk :) .
Waarom wil je zo graag een CMD toets opv een Windows toets (ja ik weet dat je een mac pro hebt :P )

gewoon nee.

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-01 09:17
JottemJ schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:09:
[...]

En tada, dat is een toetsenbord zonder cmd toets! Goed lezen is een vak he :+

Wat dacht je hier van? http://www.adesso.com/products_detail.asp?productid=368#

Geen idee of deze makkelijk te krijgen is in NL, kost in de states al ruim 95 dollar... niet echt een goedkope optie.
Kijk dat is nou wat ik bedoel, thanks !!! En dat hij in Nederland lastig te krijgen zou zijn, is geen probleem, daar heb ik wel een paar manieren voor om hem vanuit de states hier te krijgen.
SanderPS3 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:13:
Ik denk dat het heeeel moeilijk is om een toetsenbord te vinden met een CMD toets die niet van apple is,
Ik heb ze zelf zonder geintgreerde muis niet gezien, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk :) .
Waarom wil je zo graag een CMD toets opv een Windows toets (ja ik weet dat je een mac pro hebt :P )
Komt omdat bij normale windows toetenborden de alt knop naast de spatiebalk zit en bij apple toetsenborden zit de 'cmd' knop op die plek (en de alt op de plek waar bij windows toetsenborden de 'windows' knop zit). Ik zit op windows toetsenborden aangesloten op mijn Mac Pro, continue mis (komt ervan als je al zo'n 12 jaar op apple werkt).

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:50
thundermo schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:06:

Komt omdat bij normale windows toetenborden de alt knop naast de spatiebalk zit en bij apple toetsenborden zit de 'cmd' knop op die plek (en de alt op de plek waar bij windows toetsenborden de 'windows' knop zit). Ik zit op windows toetsenborden aangesloten op mijn Mac Pro, continue mis (komt ervan als je al zo'n 12 jaar op apple werkt).
Waarom dan niet gewoon de functie van die knoppen omdraaien ipv een speciaal duur toetsenbord zoeken?
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/4a0ac86a61637/4a0ac86a54731-Screenshot_3.png

Gewoon de functies van de toetsen omdraaien, en de tekst op de toetsen negeren. Werkt het precies zoals me gewone MacBook toetsenbord.
Pagina: 1