[Flash] Tijdbalk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Heren,

Even apart verzoek, wat vrees ik niet ergens makkelijk gratis rondzweeft maar misschien dat jullie me kunnen helpen.

Ik wil graag een soort van Flash tijdbalk tonen die van links naar rechts qua data oploopt. Je kan dan horizontaal scrollen door de dagen heen (eventueel filteren/uitzoomen van dag/week/maand niveau).

Deze balk stelt de agenda voor van de programmeur die op dat moment met projecten bezig is. Ik wil dat wanneer men langs het scherm loopt op kantoor dat ze precies kunnen zien met welk project hij bezig is en wanneer de oplevering is. Ik moet dan makkelijk taken kunnen toevoegen met begin/einddatum die dan op deze balk als een (kleur)blok terecht komen.

Zucht, voordat ik verder in detail treed. Het lijkt mij gewoon een soort van uitgebreide tijdbalk met blokken/projecten. Moet een beetje interactief en allemaal lekker groot in beeld. Ik zat te denken aan een Flash filmpje met actionscript om 't makkelijk te kunnen updaten. Helaas kan ik niet zo 1,2,3 een gratis .FLA template vinden met een simpele tijdbalk om deze vervolgens uit te bouwen... Wellicht zoiets als dit.

Is nogal specifiek maar de kern is niet zo ingewikkeld, hebben jullie enig idee wat hier de beste oplossing is? Liefst dus zelf inhouse even in elkaar knallen, is gewoon puur even dat iedereen een overzicht krijgt over wat er speelt, zijn er vertragingen, etc.

Hopelijk wordt het niet als een "Hallo, kunnen jullie dit voor mij Googlen" vraag, maar meer even advies wat ik eigenlijk 't beste kan doen want ik kom er niet uit. Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Allereerst: je zit hier verkeerd, zie ook Waar hoort mijn topic? Ik zal je topic even verplaatsen.

Daarnaast is het niet de bedoeling dat je hier om kant en klare oplossingen vraagt, ook niet als basis. Je weet hoe wat je hebben wil eruit moet zien, wat lukt er precies niet aan om dat te maken? Wat is nou precies het probleem?

PRG>>WEB

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 14:43
Is er een specifieke reden dat dit in flash moet? Voor JS weet ik namelijk wel een hele mooie: Simile Timeline, http://www.simile-widgets.org/timeline/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
HendrikN schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 23:28:
Is er een specifieke reden dat dit in flash moet? Voor JS weet ik namelijk wel een hele mooie: Simile Timeline, http://www.simile-widgets.org/timeline/
nice! *bookmarked*

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Doh! Dank!! Hele topic stond meer in het teken "hoe heet hetgeen wat ik zoek", met m'n domme kopf zat ik naar alles te zoeken behalve "timeline". Kom nu veel meer leuke dingen tegen :)

Ga hier even naar kijken!