Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WORD2007]Nummering in meerdere niveaus aan koppen meegeven

Pagina: 1
Acties:

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 14:31
Vroeger(Word XP) als ik automatische nummering aan mijn titels wou meegeven ging ik gewoon naar mijn stijlen, ging naar kop 1, wijzigen, nummering, meerdere niveaus en koos ik één uit en mijn kop 1 werd automatisch genummerd, kop 2 werd genummerd een niveau lager,...
Dit is wat ik zag bij mijn stijlen en wat ik nog altijd zie in Word 2007 als ik een oud bestand open:
Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/6581/stijl.jpg
Ik zou dit weer willen zodat ik maar op een kop te klikken heb en mijn nummering gebeurt automatisch perfect zoals ik het wil in meerdere niveaus, maar dit lukt me niet in Word 2007. Ik heb hier al veel op gegoogle'd, maar nergens staat uitgelegd hoe dit werkt, alsof deze functie niet meer in word zit, weet iemand hier hoe het zit?

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:25
Hier ben ik ook heel lang mee bezig geweest, uiteindelijk gevonden.
Helaas kan ik het nu niet even opzoeken, maar volgens mij zat het in de tab 'start' en dan bij de uitgebreide opties van de 'lijst met meerdere niveaus' instellingen.
Je kan volgens mij de nummering en het lijstniveau daar vastleggen aan je koppen.

• Turiya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-11 21:40
Als je de cursor op een kop plaatst, en je kiest in de ribbon uit de dropdown van meerdere niveaus nummering de stijl met deze beschrijving:
1. Kop 1
1.1 Kop 2
1.1.1 Kop 3
Dan koppelt hij ze automagisch aan de kop-opmaakprofielen.

• CoolGamer
  • Laatst online: 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Ik moest er ook even naar zoeken, maar hij zit daar:
Word 2007 Hoofdstuknummering

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• kevinvdw
  • Laatst online: 06-08 14:31
Merci voor de hulp!