Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Deze komen standaard met je monitor mee.
Je kan tijdelijk even de VGA --> DVI converter gebruiken die meegeleverd zit bij je videokaart.
En dan bij de lokale computerboer even een rechtstreekse kabel halen!
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
- Manual
- Composiet/S-Video kabel.
- VGA to DVI converter
- Molex to PEG6 power converter
PoV en Gigabyte zijn ook één van de weinige leveranciers die geen kleinigheidje of game toevoegen in de doos.
Zoals bij me Asus GTX295 zat een leuk CD hoesje. En bij me Asus Striker II Formula zat Company of Heroes.
Bij Gigabyte en PoV nog nooit een game meegeleverd zien worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2009 20:29 ]
Verwijderd
En uit de Geforce 6/7 serie als ik me correct herinner ook nooit wat erbij gehad.
Maar kan prima zijn dat het gewijzigd is. Een leuke game erbij is nooit verkeerd
Hartelijk dankVerwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:28:
- Videokaart (doh!)
- Manual
- Composiet/S-Video kabel.
- VGA to DVI converter
- Molex to PEG6 power converter
PoV en Gigabyte zijn ook één van de weinige leveranciers die geen kleinigheidje of game toevoegen in de doos.
Zoals bij me Asus GTX295 zat een leuk CD hoesje. En bij me Asus Striker II Formula zat Company of Heroes.
Ik zal dan maar een dvi kabel rap nog bij bestellen. Het heeft geen nut om gold plated te kopen dacht ik he? Omdat het een digitaal signaal is enzo...?
Ik had bij men POV Geforce 7800GS 2 splintercells maar is ook al 3jaar geleden denk ik .Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:28:
heeft geen nu idd.freddyronny schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:35:
Hartelijk dank
Ik zal dan maar een dvi kabel rap nog bij bestellen. Het heeft geen nut om gold plated te kopen dacht ik he? Omdat het een digitaal signaal is enzo...?
I can't wait to shoot!