• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-04 09:32
Ik heb net een PoV GTS 250 met Arctic Cooling Accelero Twin Turbo er standaard op gemonteerd besteld. Nu vraag ik mij, wat is er in de doos bijgeleverd? Zou het kunnen dat hier een dvi-kabel bij zit? Ik zou namelijk mijn scherm via dvi willen aansluiten ipv via vga zoals ze nu aangesloten is, maar ik heb geen dvi kabel.

Zou iemand met een PoV GTS 250 (of iemand gewoon met een Point of View kaart) mij kunnen zeggen wat er bij hem bijgeleverd was?

Hartelijk dank bij voorbaat, ik vind maar geen review hierover waar ze bij zetten wat er in de doos zit...:(

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:45

g0tanks

Moderator CSA
Ik zou er niet op rekenen, ik heb iig nog nooit een videokaart gezien waarbij een VGA of DVI kabel zat. Die dingen horen nou eenmaal bij je monitor te zitten en niet je videokaart.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Verwijderd

PoV, Asus, Gigabyte en alle andere grote merken leveren nooit geen DVI kabels mee.
Deze komen standaard met je monitor mee.

Je kan tijdelijk even de VGA --> DVI converter gebruiken die meegeleverd zit bij je videokaart.
En dan bij de lokale computerboer even een rechtstreekse kabel halen!

• LaurentS
Weet jij wat er dan wel bij een PoV kaart over het algemeen zit?

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Bekijk eens een paar reviews van Point of View kaarten, meestal staat er ook in wat er allemaal wordt meegeleverd. Standaard dingen die meestal bij videokaarten zijn dit: software (drivers), handleiding, DVI-VGA verloopstekker, molex naar PEG6 verloopstekker, S-Video kabel en component kabel.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Verwijderd

- Videokaart (doh!)
- Manual
- Composiet/S-Video kabel.
- VGA to DVI converter
- Molex to PEG6 power converter

PoV en Gigabyte zijn ook één van de weinige leveranciers die geen kleinigheidje of game toevoegen in de doos.
Zoals bij me Asus GTX295 zat een leuk CD hoesje. En bij me Asus Striker II Formula zat Company of Heroes.
Bij Gigabyte en PoV nog nooit een game meegeleverd zien worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2009 20:29 ]

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nou bij de GTX 285 van Point of View wordt er Prince of Persia meegeleverd, en als ik naar een PoV 8800GTS 320MB review kijk op Tweakers staat dat Shadow of Chernobyl erbij zit.

Verwijderd

Heb uit de 8xxx serie een PoV kaart gehad maar zat geen game bij.
En uit de Geforce 6/7 serie als ik me correct herinner ook nooit wat erbij gehad.

Maar kan prima zijn dat het gewijzigd is. Een leuke game erbij is nooit verkeerd :)

• LaurentS
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:28:
- Videokaart (doh!)
- Manual
- Composiet/S-Video kabel.
- VGA to DVI converter
- Molex to PEG6 power converter

PoV en Gigabyte zijn ook één van de weinige leveranciers die geen kleinigheidje of game toevoegen in de doos.
Zoals bij me Asus GTX295 zat een leuk CD hoesje. En bij me Asus Striker II Formula zat Company of Heroes.
Hartelijk dank :)
Ik zal dan maar een dvi kabel rap nog bij bestellen. Het heeft geen nut om gold plated te kopen dacht ik he? Omdat het een digitaal signaal is enzo...?

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:28:

Ik had bij men POV Geforce 7800GS 2 splintercells maar is ook al 3jaar geleden denk ik .

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 17:18

the mod man

iets van beeldmaker

freddyronny schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:35:
Hartelijk dank :)
Ik zal dan maar een dvi kabel rap nog bij bestellen. Het heeft geen nut om gold plated te kopen dacht ik he? Omdat het een digitaal signaal is enzo...?
heeft geen nu idd.

I can't wait to shoot!

Pagina: 1