Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Ik heb net mijn samsung c3050 ontvangen. (leuk toestel voor 90,-)

Afbeeldingslocatie: http://gigglehd.com/zbxe/dtnews/files/attach/images/237/460/909/001/samsung-c3050-and-c3010-mobile-phones.jpg

Omdat ik al 15jaar nokia gewend ben kan ik het één en ander niet vinden of zit het er gewoon niet op?
  1. Er blijft een G in beeld staan van GPRS netwerk, heb ik nu al een verbinding of betekend dit dat het beschikbaar is?
  2. Als ik op het "ok" knopje druk in het midden van de pijltjes-toetsen, ga ik direct internet opstarten > dat wil ik niet, maar ik kan vlgs mij nergen de functie van DEZE knop wijzigen/
  3. Ik wil graag de bliepjes tijdens navigeren uitzetten, dit kan ik ook niet vinden.
de handleiding is supersumier en op het net staat dezelfde handleining.

THX

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

1 Die G geeft het type netwerk aan meen ik.
2 Is niet te wijzigen doorgaans, gewoon niet aankomen.
3 Toetstoon moet je gewoon uit kunnen zetten bij samsung, via de volumeknoppen of in een menu.
4 Is geen vraag dus jah..

• Nelicquele
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Pinin schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:04:
Ik heb net mijn samsung c3050 ontvangen. (leuk toestel voor 90,-)

[afbeelding]

Omdat ik al 15jaar nokia gewend ben kan ik het één en ander niet vinden of zit het er gewoon niet op?
  1. Er blijft een G in beeld staan van GPRS netwerk, heb ik nu al een verbinding of betekend dit dat het beschikbaar is?
  2. Als ik op het "ok" knopje druk in het midden van de pijltjes-toetsen, ga ik direct internet opstarten > dat wil ik niet, maar ik kan vlgs mij nergen de functie van DEZE knop wijzigen/
  3. Ik wil graag de bliepjes tijdens navigeren uitzetten, dit kan ik ook niet vinden.
de handleiding is supersumier en op het net staat dezelfde handleining.

THX
2. Ik ken het probleem en ik heb zelf een abonnement dat mocht ik er op drukken, dan wordt er €1,50 afgeschreven van mijn rekening. Dit is op te lossen door een ongeldige verbinding in te stellen of anders een ongeldige startpagina. En tja voor de rest voorkomen op het knopje te drukken, het knopje zit er nou eenmaal bij de meeste Samsung telefoons.

• Pinin

Pinin

Topicstarter
1. GPRS is idd het netwerk, maar ben ik al verbonden of is het beschikbaar.
2. Maar dat is toch super irri, één keer fout indrukken en ik heb meteen een internetverbinding..... gaat me lekker geld kosten. is het niet mogelijk om daar iets op te vezinnen dat ie niet automatisch verbinding maakt. Heeeeeel af en toe wil ik wel kunnen internetten, dus liever niet het hele profiel/internet instellingen eruit.
3. het gaat niet om de toetsaanslagen, maar zeg maar het geluid van "terug" en een stap naar beneden

www.casarodriguillo.com

• Nelicquele
  • Niet online
Pinin schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:22:
3. het gaat niet om de toetsaanslagen, maar zeg maar het geluid van "terug" en een stap naar beneden
Volgens mij valt dat ook onder toetstoon. En anders Overige tonen -> Indicatietoon

[ Voor 7% gewijzigd door Nelicquele op 12-05-2009 20:47 ]

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Nelicquele schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:47:
[...]

Volgens mij valt dat ook onder toetstoon. En anders Overige tonen -> Indicatietoon
"staat niet op de kaart"

www.casarodriguillo.com

• Nelicquele
  • Niet online
Pinin schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:01:
[...]

"staat niet op de kaart"
What the hell is dat voor slechte Samsung dan.. :P Ik weet dat de menu's vaak verschillend zijn, maar dat je dat niet kan vinden?

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Tja, kan mijn toetsaanslag wel wijzigen > ook in volume. Maar de genoemde geluiden blijven. Als ik een ander thema kies is het misschien anders.

www.casarodriguillo.com

• Nelicquele
  • Niet online
Pinin schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:21:
Tja, kan mijn toetsaanslag wel wijzigen > ook in volume. Maar de genoemde geluiden blijven. Als ik een ander thema kies is het misschien anders.
Ja maarja thema veranderen is ook vervelend. Eens even kijken (heb zelf een E900, E390 en een U900).
E390: Geluid -> Overige tonen -> Indiciatietoon, Geluid-> toetstoon en verder een kwestie van het geluid aan de linkerzijde van de telefoon uizetten
U900 is alleen te wijzigen aan de linkerzijde van de telefoon.

En heb je verder al gekeken bij telefoonprofielen anders?

• Pinin

Pinin

Topicstarter
geluid is niet een optie uit het menu.

Handleiding:

http://downloadcenter.sam..._Dutch_Rev.1.0_090316.pdf

www.casarodriguillo.com

• Nelicquele
  • Niet online
Dan neem ik aan dat het bij de telefoon niet gewijzigd kan worden, want andere mogelijkheden zie ik niet.

Verwijderd

3. Ik wil graag de bliepjes tijdens navigeren uitzetten, dit kan ik ook niet vinden

Ga in het menu naar instellingen, telefoonprofielen, als ie op normaal staat klik je op opties wijzigen. Dan bladeren naar telefoongeluid. Toetstoon en dan toetsvolume uit. Als het goed is moet je dan niet meer van die bliepjes hebben. Hoop dat het lukt. ;)

Verwijderd

Ik vraag me af of hier een automatische toetsenblokkering op zit. Dus als je de telefoon dichtschuift de toetsen automatisch geblokkeerd worden. Kan iemand mij dat vertellen?

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Ja dat kan, Ik heb het na 2 weken toestel teruggestuurd (topservice van Bol.com)
Wat een waardeloos toestel bleek het te zijn. De specs zijn aardig voor het geld. En als je enkel belt voldoet het toestel, maar dan zijn er goedkopere opties.

Nu -thank god- weer een nokia en dat is tenminste weer een beetje telefoon.

www.casarodriguillo.com

• Nelicquele
  • Niet online
Pinin schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 19:41:
Ja dat kan, Ik heb het na 2 weken toestel teruggestuurd (topservice van Bol.com)
Wat een waardeloos toestel bleek het te zijn. De specs zijn aardig voor het geld. En als je enkel belt voldoet het toestel, maar dan zijn er goedkopere opties.

Nu -thank god- weer een nokia en dat is tenminste weer een beetje telefoon.
Jij hebt gedaan wat ik dacht, maar ik gaf maar geen antwoord :')
Ik wilde zeggen: "Hij hééft het niet, dus ga er ook niet naar op zoek, krijg je voor die prijs."

Maar op zich vind ik een Samsung voor een hoger prijsje ook een fijn toestel.
* Nelicquele heeft een SGH-E390, een E900 en U900

• renevanhulle
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 18:47
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:09:
3. Ik wil graag de bliepjes tijdens navigeren uitzetten, dit kan ik ook niet vinden

Ga in het menu naar instellingen, telefoonprofielen, als ie op normaal staat klik je op opties wijzigen. Dan bladeren naar telefoongeluid. Toetstoon en dan toetsvolume uit. Als het goed is moet je dan niet meer van die bliepjes hebben. Hoop dat het lukt. ;)
Dit klopt. Maar let op de volumetoets aan de zijkant zet je snel zonder dat je er erg in hebt de toetstonen weer aan. Als je niet gebeld wordt of aan het bellen bent, heeft de volumetoets betrekking op de toetstonen (erg onlogisch).

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoeveel smsjes er op deze telefoon opgeslagen kunnen worden? Zoveel tot het interne geheugen vol zit of zit er een maximum aan?
Pagina: 1