• winesh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-02 13:21
In mijn zoektocht naar een tv voor in mijn slaapkamer ben ik gekomen op 3 modellen. Ik weet niet welke hieruit de beste keuze is. Ik heb de specs met elkaar vergeleken, alleen zoals er in het faq beschreven moet ik hier nooit op af gaan.

De tv heeft als uiteindelijke doel toch gewoon tv kijken, waarvan de signaal komt van een aftakking van een upc-box. In de tweede plaats zal de tv gebruikt (niet zo vaak) worden voor een oude xbox -> signaal scart. Eventueel zal ik het scherm nog gebruiken om een filmpje te kijken vanaf mijn computer, beschikbare signalen -> vga,dvi,hdmi.

Het gaat dus om deze modellen:

lg 26lh2000 € 320,-

lg 26lg3050 € 335,-

samsung 26lea457 € 360,-

Alle prijzen zijn inclusief eventuele verzendkosten en verwijderingsbijdrage.

Zou iemand mij kunnen vertellen welke, waarom beter is en welke uiteindelijk de voorkeur prefereert.

Verwijderd

Een antwoord mogelijk: Ga zelf eens in de winkel kijken.

• winesh
Zo maar daar heb ik echt veel aan. Gozer, jij zou de gouden post moeten krijgen.

Ik heb het een en ander al in de winkel bekeken, maar omdat daar alles toch op blueray is aangesloten ziet het er allemaal echt te perfect uit. Ik doelde meer op gebruikers ervaringen, maar dat had je wel door denk ik

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Nu online

the mod man

iets van beeldmaker

winesh schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 17:20:
Zo maar daar heb ik echt veel aan. Gozer, jij zou de gouden post moeten krijgen.

Ik heb het een en ander al in de winkel bekeken, maar omdat daar alles toch op blueray is aangesloten ziet het er allemaal echt te perfect uit. Ik doelde meer op gebruikers ervaringen, maar dat had je wel door denk ik
Als het wat rustiger is in een winkel willen ze het vaak wel voor je aansluiten op een normaal tv signaal of op een dvd speler. Verder is het een goeie tip hoor koeitje, het gaat om wat jij mooi vind.

op te maken uit jouw verhaal is, is dat je tot nu toe al goed bezig bent geweest en de specs hebt vergeleken met elkaar en nu nog 3 keuzes over hebt. Bij de specs staan op veel sites ook al gebruikers ervaringen (sommige winkels en sites als kieskeurig) Maar (ik weet niet of dat ook in de faq staat) zijn gebruikers ervaringen ook niet alles omdat het subjectief is. De 1 vindt knallende kleuren mooi en de ander wil rustig en neutraalbeeld. Hier kunnen wij niet over oordelen, dat moet je echt zelf doen.

Wat je wel uit gebruikers ervaringen kan halen is hoe de tv kwa bouwkwaliteit is, hoe de menu's inelkaar steken etc.

I can't wait to shoot!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:07
Goh, lekker zinvol om mensen die je proberen te helpen af te gaan snauwen. Jij vraagt hier wat je moet doen, Koeitje geeft hier antwoord op, en een goed antwoord wat mij betreft, en jij snauwt hem af, alleen maar omdat hij geen werkende glazen bol heeft waarmee hij kon weten dat jij al in de winkel hebt gekeken 8)7 .
En laat ik dan ook nog proberen om je te helpen ;) , ga naar de winkel, maar neem zelf een DVD'tje oid mee met een aantal tests/filmfragmenten (die je goed kent) om te vergelijken tussen de TV's, op die manier kan je eventuele verschillen in beeld zien.

• winesh
AlexV schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 17:31:
[...]

Goh, lekker zinvol om mensen die je proberen te helpen af te gaan snauwen. Jij vraagt hier wat je moet doen, Koeitje geeft hier antwoord op, en een goed antwoord wat mij betreft, en jij snauwt hem af, alleen maar omdat hij geen werkende glazen bol heeft waarmee hij kon weten dat jij al in de winkel hebt gekeken 8)7 .
Dit was eigenlijk een communicatie tactiek/techniek. Als je lichtelijk offensief reageert op een geliefd persoon (in dit geval een mod), dan kunnen de reacties niet uit blijven. >:)

Maar de tips zijn in ieder geval wel het proberen waard, ik weet alleen niet of de winkels hier wel op zitten te wachten. Een dvd'tje afspelen zal het waarschijnlijk ook goed doen. Maar wat je meestal ziet, zodra een tv op een normaal kabeltv aangesloten is, de beeldkwaliteit erg onzuiver wordt. Dit kan je vooraf bijna nooit weten, tenzij je het in de winkel getest hebt met een coax kabel. Maar daar komt dan de rol van een gebruikersreview bij kijken.

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:07
winesh schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 17:54:
[...]

Dit was eigenlijk een communicatie tactiek/techniek. Als je lichtelijk offensief reageert op een geliefd persoon (in dit geval een mod), dan kunnen de reacties niet uit blijven. >:)
Slim van je, ik ben 'erin getrapt' :+ ;)

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Nu online

the mod man

iets van beeldmaker

Misschien kan je even in het grote lg topic kijken of er mensen zijn met 1 van de 2 lg's die jij overweegt. Same met de samsung. Je hebt daar een grotere kans dan in dit topic.

Verder werkt je communicatie tacktiek kennelijk maar ik zou het niet te vaak gebruiken.. (iets met tegenreactie's --> en slotje tot aan ow toe)

no offense (en ik kende de tacktiek nog niet :9 )

I can't wait to shoot!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-02 12:12
Op iBood vandaag een LG 27 inch LCD tv (/monitor) voor 318 Euro.

Nickname does not reflect reality

• winesh
ik zag het sochtends ook voorbij komen, gelijk maar ff aangeschaft. Nu nog ff een paar reviews lezen. Verkeerde volgorde ik weet het :P
Pagina: 1