In mijn zoektocht naar een tv voor in mijn slaapkamer ben ik gekomen op 3 modellen. Ik weet niet welke hieruit de beste keuze is. Ik heb de specs met elkaar vergeleken, alleen zoals er in het faq beschreven moet ik hier nooit op af gaan.
De tv heeft als uiteindelijke doel toch gewoon tv kijken, waarvan de signaal komt van een aftakking van een upc-box. In de tweede plaats zal de tv gebruikt (niet zo vaak) worden voor een oude xbox -> signaal scart. Eventueel zal ik het scherm nog gebruiken om een filmpje te kijken vanaf mijn computer, beschikbare signalen -> vga,dvi,hdmi.
Het gaat dus om deze modellen:
lg 26lh2000 € 320,-
lg 26lg3050 € 335,-
samsung 26lea457 € 360,-
Alle prijzen zijn inclusief eventuele verzendkosten en verwijderingsbijdrage.
Zou iemand mij kunnen vertellen welke, waarom beter is en welke uiteindelijk de voorkeur prefereert.
De tv heeft als uiteindelijke doel toch gewoon tv kijken, waarvan de signaal komt van een aftakking van een upc-box. In de tweede plaats zal de tv gebruikt (niet zo vaak) worden voor een oude xbox -> signaal scart. Eventueel zal ik het scherm nog gebruiken om een filmpje te kijken vanaf mijn computer, beschikbare signalen -> vga,dvi,hdmi.
Het gaat dus om deze modellen:
lg 26lh2000 € 320,-
lg 26lg3050 € 335,-
samsung 26lea457 € 360,-
Alle prijzen zijn inclusief eventuele verzendkosten en verwijderingsbijdrage.
Zou iemand mij kunnen vertellen welke, waarom beter is en welke uiteindelijk de voorkeur prefereert.