Toon posts:

XP wil niet afsluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleem: Windows XP wil niet afsluiten. Als ik via start afsluiten klik, gebeurt er helemaal niks, het bureaublad blijft gewoon staan. Ook had ik ergens gelezen dat je op het bureaublad een snelkoppeling kan maken en daarmee de computer kon afsluiten dit werkt ook niet. als ik afmelden klik en daarna in het menu afmelden afsluiten klik werkt het wel maar dit is niet echt fijn.

Verwijderd

Lijkt me een software probleem, dus zou maar even vragen of iemand het wil verplaatsen. Doe je met Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif links boven. :)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-02 09:17
Dat kan een probleem zijn met je virusscan of een probleem met een driver lijkt mij. Wat gebeurd er als je eerste de virusscan uitzet voor je de pc afsluit?

ik kom net ook nog deze pagina tegen:
Computer does not shut down properly if Selective Suspend is enabled

tot slot zou je nog kunnen proberen om onder energiebeheer, tabblad geavanceerd o.i.d., de optie 'geavanceerd energiebeheer' in te schakelen

[ Voor 56% gewijzigd door Rupie op 12-05-2009 20:13 ]

Desktop | Server | Laptop

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:07
Welkom op GoT!

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Je zit zoals The Mask aangeeft al in het verkeerde forumdeel. Maar daarnaast mis ik ook een groot stuk aan inzet. Enkel een snelkoppeling op het bureaublad is niet genoeg, die doet namelijk exact hetzelfde als het knopje zelf. Met Google zijn vast meer mogelijke oplossingen te vinden zoals Rupie al aangeeft. Ook zou je misschien een nieuw account aan kunnen maken om te kijken of jou account een fout of zelfs virtus bevat die dit tegenhoud.

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.