Ben zelf aan het zoeken naar een nieuwe receiver en zit nog te twijfelen tussen de Yamaha 863 en de denon 1909 en in mindere mate de onkyo 607 (ben er dan toch kan ik net zo goed gaan luisteren) gekoppeld aan de KEF 2005.3 speakers, maar als ik ga luisteren welke films c.q. muziek kan ik dan het beste mee nemen om een redelijk beeld van het geluid te krijgen (??? klinkt leuk beeld van geluid ???)
Zat zelf te denken aan de Ironman scene met die vliegtuigen Private ryan eerste stuk en spoonman van soundgarden en een dance nummer zoiets als Meet her at the dance parade of iets dergelijks om een breed scala te kunnen luisteren.
Maar welke films muziek zouden jullie aan raden om mee te nemen?
Tevens werd mij verteld dat ze niet iedere receiver opnieuw gaan instellen en dat een "stereo geluid" met sub ook een goede weergave geven van het geluid.... betwijfel het en denk dat het meer luiheid is maar wat vinden jullie?
Zat zelf te denken aan de Ironman scene met die vliegtuigen Private ryan eerste stuk en spoonman van soundgarden en een dance nummer zoiets als Meet her at the dance parade of iets dergelijks om een breed scala te kunnen luisteren.
Maar welke films muziek zouden jullie aan raden om mee te nemen?
Tevens werd mij verteld dat ze niet iedere receiver opnieuw gaan instellen en dat een "stereo geluid" met sub ook een goede weergave geven van het geluid.... betwijfel het en denk dat het meer luiheid is maar wat vinden jullie?