[W7] Problemen combinatie Netlimiter en Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruikte altijd Netlimiter (v1.3) onder XP, zonder problemen. Nu wil ik overstappen op Windows 7 (RC), maar nu geeft Netlimiter ineens problemen.

Als ik v1.3 installeer, dan geeft ie tijdens de installatie al aan dat deze versie niet compatibel is met W7. Toch gaat de installatie goed en werkt het progje prima. Het probleem is alleen dat mijn internet explorer nu geen webpagina´s meer kan vinden (terwijl er toch echt niets mis is met de verbinding en de DNS etc. goed staan, updaten van McAfee gaat bijvoorbeeld goed). Ook als ik Netlimiter afsluit, werkt internet niet. Zodra ik Netlimiter helemaal verwijder (uninstall), dan werkt internet wel weer goed.

Toen dacht ik, even nieuwe versie van Netlimiter installeren, maar na even googlen zag ik dat v2.0 nog meer problemen geeft met W7 (complete systeem crash). En de versie die wel compatibel zou moeten zijn met W7 (v3.0) is nog niet uitgebracht.

Heeft iemand enig idee hoe ik het ´internet probleem´ onder v1.3 op kan lossen? Zo nee, weet iemand dan een goed vervangend programma?