Windows 7 draaiend onder MS virtual pc en drivers

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Windows 7 CR onder een virtual mode van Microsoft. (Dit trouwens om mijn Vista in tact te houden.)

Als ik echter de Vista drivers voor mijn laptop ophaal en installeer lijkt het goed te gaan. Maar het tegendeel is waar want van alle geïnstalleerde drivers is niets terug te vinden en Windows 7 herkend kan ook mijn bv mijn webcam, geluidskaart etc. niet. Ook worden de USB poorten niet gezien.

Mijn vraag is dus werken de drivers niet onder de virtual mode of zie ik iets anders over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:16
ehhh ik neem aan dat de "RC" bedoeld en niet de "CR".
Dan ga ik er ook van uit dat je Microsoft virtual machine gebruikt. wat je met virtual mode bedoeld zou ik niet weten.

Maar goed, bij virtual machines word de hardware van de host niet direct doorgesluisd naar de virtual machine. dit moet je vaak aanzetten/doorlinken. Dit is in ieder geval zo bij vmware. En de videokaart kun je trouwens al helemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is hoef je geen drivers voor je virtuele installatie te downloaden. De virtuele hardware wordt standaard wel herkend, en anders na het installeren van de virtual pc tools wel. Met vmware/virtualbox kun je doormiddel van passthrough gebruik maken van je fysieke USB poorten in je virtuele omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:16:
of zie ik iets anders over het hoofd?
Ja :)

Heb je uberhaupt wel de Help van VPC2007 nagelezen ? Daar staat namelijk ook in welke hardware door VPC geëmuleerd wordt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device