Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp met Modding Thermaltake Swing RS

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu een Swing RS:
Afbeeldingslocatie: http://images.hardwareinfo.net/products/large/008704.jpg

Ik ben van plan om hem te casemodden. Enige is het ontbreekt mij met ideeen. Zie vet mooie kasten. Momenteel heb 2x20cm RYan green sound sensative en 2x 30cm Ryan red no sound.

Zaterdag ga ik hem helemaal uit elkaar halen en zwart spuiten van binnen

Wat zouden jullie doen in mijn geval.

Ik heb maximaal 100 euro te besteden.

Alvast bedankt!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:19

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Kast wegpleuren en een Lian-Li kopen :P

Serieus, wat bevalt je niet aan de kast? M.a.w. waarom wil je hem modden? Focus je daarop en de ideeen zouden vanzelf moeten komen. De binnenkant zwart spuiten moet je doen als je dat mooi vindt. Vind je dit niks, doe het dan niet!

Je moet niet iets voor óns modden, maar voor jezélf!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:09
Kan je toch prima zelf bedanken?

Ik heb de shark, met waterkoeling en uv licht. Ja vind ik leuk, maar vind jij dat ook?

Verwijderd

Topicstarter
woelders schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:02:
Kast wegpleuren en een Lian-Li kopen :P

Serieus, wat bevalt je niet aan de kast? M.a.w. waarom wil je hem modden? Focus je daarop en de ideeen zouden vanzelf moeten komen. De binnenkant zwart spuiten moet je doen als je dat mooi vindt. Vind je dit niks, doe het dan niet!

Je moet niet iets voor óns modden, maar voor jezélf!
Doe ik ook niet:p
Enige wat ik wil is em nog mooier en wreder maken dan dat die nu is en zelf heb ik wel wat ideeen maar ik wil jullie ideeen is horen..

Daarom ook dit topic. Zelf zat ik ook nog te denken aan een gat onderin me pc om me videokaart nog ff extra koelte te geven

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2009 16:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Giem schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:03:
Kan je toch prima zelf bedanken?

Ik heb de shark, met waterkoeling en uv licht. Ja vind ik leuk, maar vind jij dat ook?
tsja maar waterkoeling gaat wel beetje buiten me budget nu,
Ben namelijk aan het sparen voor i7,
Heb net een XFX GTX285 black edition gekocht ook weer 330 euro.

Maar ik zag dat je ook uv sata kabels hebt en wat vinden jullie voor ledjes onder me pc. Zoja hoe doe ik dat zonder me pc door te branden

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:09
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:07:
[...]

tsja maar waterkoeling gaat wel beetje buiten me budget nu,
Ben namelijk aan het sparen voor i7,
Heb net een XFX GTX285 black edition gekocht ook weer 330 euro.

Maar ik zag dat je ook uv sata kabels hebt en wat vinden jullie voor ledjes onder me pc. Zoja hoe doe ik dat zonder me pc door te branden
Wat wil je er voor doorbranden?

Als je bedoeld boren, ja dat wordt lastig. Je zal toch van je voeding naar buiten moeten

Verwijderd

Topicstarter
Giem schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:11:
[...]

Wat wil je er voor doorbranden?

Als je bedoeld boren, ja dat wordt lastig. Je zal toch van je voeding naar buiten moeten
Ik hoor wel eens dat mensen moeten solderen en dat soort zooi
Ik ben daar totaal niet thuis in. Maar hoe kan ik bijvoorbeeld LED lampjes onder aan de kast vestigen

MVG Ruben

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
je kan kant en klare ledstrips kopen of gewoon even doorzetten en losse ledjes kopen.
Dit is helemaal niet zo moeilijk hoor! je zoekt gewoon ledjes waar in de specs ongeveer 1000-2000 mcd bij staat(die van 20mcd moet je mijden want dat zijn van die standbyledjes) dan staat daar vanzelf bij 20mA bij 1.9V

dan ga je zoeken in de GoT electronica FAQ en daar vind je een led-weerstand calculator waar je de gegeven in kunt vullen.

daaruit maak je op dat je bij een bepaald aantal een bepaalde weerstand nodig hebt voor bij je 12V lijn en dan kan je ze aan elkaar solderen(wat je ook in een paar uur redelijk netjes kan) dit kan je dan gewoon oefenen met losse draden en stukjes oude print van je kapotte telefoon.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Tjah, het feit dat je niet weet wat je zou kunnen doen betekent nog niet dat wij het voor je moeten verzinnen. Bekijk wat casemod gallery's, lees wat CiP projecten en je kunt er vast wel wat ideeen opdoen. Beetje zinloos om daar onze hulp voor in te roepen, initiatief ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.