Een goede drie maand geleden contract bij Voda verlengd. Dit met een aantal bonussen en uitbreiding. Een goede week later kwamen de door mij betaalde uitbreidingen aan, echter de bonussen kwamen niet. Gebeld het was geannuleerd en zou alsnog verstuurd worden. Weer gebeld idem verhaal, derde keer gebeld eea kan niet volgens de AV. Aangezien het om een 'package deal' gaat klacht ingediend. Deze wordt middels een voice-mailbericht afgehandeld. Vele medewerkers later, vele loze beloftes 7 mei een medewerker die meedeelt dat het contract per 14 mei wordt ontbonden. Vandaag een brief eea staat op 2010 en 2011. Dus weer gebeld, weer van kastje naar de muur. De medewerker die de toezegging heeft gedaan mocht dit niet doen. Op basis hiervan heb ik al een ander contract afgesloten. Voda interesseert dit niet: u bent maar een telefoonnummer. Gevraagd om een uitdraai van de memo's. Ook dat is niet mogelijk. In een goed uur tijd meerdere medewerkers gesproken en diverse beloftes aangehoord............ Helaas de klant en de koning en Vodafone iets wat niet samengaat.
wat wil je hiermee precies bereiken? vind je post nogal rommelig leesbaar. Hoort deze niet thuis in een " vodafone ervaringen" topic o.i.d? Er staat niet echt een vraag geformuleerd in je post. Ik raad je aan om bijv op trosradar of kassa in het forum een topic te openen maar daar wel een iets gestructureerder verhaal te plaatsen. Kans dat mederwerkers van Vodafone daar meelezen en mischien iets met je klacht kunnen?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Verwijderd
- TS heeft contract afgesloten icm een aantal bonussen
- TS heeft niet alle bonussen gekregen
- TS belt en krijgt te horen dat niet alle bonussen mogen volgens de AV
- Vodafone biedt aan contract te ontbinden
- TS krijgt brief met als datum 2010 / 2011
- TS belt en krijgt te horen dat contract helemaal niet ontbonden mag worden.
Zo lastig verhaal is het niet.
@TS: heb je rechtsbijstandverzekering? Heb je zwart op wit welke bonussen je zou krijgen? Heb je direct bij Vodafone afgesloten of via een (web)shop?
- TS heeft niet alle bonussen gekregen
- TS belt en krijgt te horen dat niet alle bonussen mogen volgens de AV
- Vodafone biedt aan contract te ontbinden
- TS krijgt brief met als datum 2010 / 2011
- TS belt en krijgt te horen dat contract helemaal niet ontbonden mag worden.
Zo lastig verhaal is het niet.
@TS: heb je rechtsbijstandverzekering? Heb je zwart op wit welke bonussen je zou krijgen? Heb je direct bij Vodafone afgesloten of via een (web)shop?
Eea is via Online Sales van Vodafone verlopen. Online Sales verwijst door naar Klantenservice en v.v. Ik heb inmiddels contact met mijn rechtsbijstandverzekering.
Is er een topic Vodafone ervaringen?
Is er een topic Vodafone ervaringen?
Dit lijkt meer op een rant naar Vodafone dan een discussie of een vraag over een bepaald onderwerp. Omdat rants (terecht of onterecht) weinig constructief en zinvol zijn op een forum sluit ik dit topic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.