Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Misschien heb je hier wat aan.
Deze signature is strikt genomen langer dan noodzakelijk.
Wat misschien ook handig is, is om de applet "drawer" aan je panel toe te voegen (rechtermuisknop > add to panel) en daar ikonen toevoegen.
Ja en nee, dat is inderdaad de uitleg hoe je menu's moet bewerken maar "Locaties" en "Systeem" lijken daar niet bij te staan.
Bedoel je het "ladenkastje"?freyk schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 07:39:
Wat misschien ook handig is, is om de applet "drawer" aan je panel toe te voegen (rechtermuisknop > add to panel) en daar ikonen toevoegen.
Met pessulus of Sabayon kun je System geloof ik weghalen en misschien ook locaties bijwerken.
Ik heb er alweer een tijd geleden mee gewerkt dus kan je niet precies zeggen hoe en wat maar er staat me zoiets bij....
Ik heb er alweer een tijd geleden mee gewerkt dus kan je niet precies zeggen hoe en wat maar er staat me zoiets bij....
Met pessulus kan het niet maar Sabayon ga ik dan proberen. Thanks!Keeper of the Keys schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:01:
Met pessulus of Sabayon kun je System geloof ik weghalen en misschien ook locaties bijwerken.
De oplossing was niet het menu aan te passen maar een ander menu te nemen. Namelijk Gnome Main Menu. Deze is wel makkelijk aan te passen en zit gewoon in de Ubuntu repository.
Pagina: 1