Wordpress reacties.

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag.
Ik ben maar weer begonnen met wordpress,.
Nu heb ik de vraag.
Hoe kan ik een pagina aanmaken ZONDER comments?
Dat het hele comment form weg is, maar op andere pagina's wel gewoon staat.

Ik heb 2 voorbeelden.

Swisz & Roboo

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, dan kan ik weer verder met mijn website.
Oja, als jullie het niet snappen. vraag het dan nog een keer. Kan best brak uitgelegd zijn.

mvg,
Jooeey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

1. Door het uit te zetten als de template dat toelaat
2. Door het uit de template te halen.

Wat had je zelf al onderzocht.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al geprobeert in de admin het uit te zetten.
Maar dan krijg je op geen elke pagina reacties meer, terwijl het maar op 1 pagina nodig is.
Uit template halen is ook geen optie want dan heb je helemaal geen comment form meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt in je template map gewoon je single post pagina kopieren, even zoeken in de Codex, daar staat een code waardoor je hem kunt laten herkennen als losse template pagina. Dan in die gekopieerde pagina je comment code verwijderen, en die template page kiezen als je een post plaatst (staat in je rechter balk in je post scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
In mijn wordpress staat gewoon een vinkje?
Welke versie gebruik je?

Afbeeldingslocatie: http://download.brouwernetwork.nl/files/2/kijkhier.png

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus,
single.php kopieeren naar een andere map,
Die code uit de codex erin schrijven.
endan zou die het eventueel moeten doen met een linkje er na toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:23
Wanneer je een pagina aanmaakt kan je onderin ergens aanvinken 'no comments' ofzo :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ZpAz schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:46:
Wanneer je een pagina aanmaakt kan je onderin ergens aanvinken 'no comments' ofzo :)
Dan krijg je een commentform met 'Comments closed' ik wil dat hele form niet meer hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:44:
Je kunt in je template map gewoon je single post pagina kopieren, even zoeken in de Codex, daar staat een code waardoor je hem kunt laten herkennen als losse template pagina. Dan in die gekopieerde pagina je comment code verwijderen, en die template page kiezen als je een post plaatst (staat in je rechter balk in je post scherm.
Zou je me kunnen laten zien waar die code staat, ik kan die code niet vinden voor die template pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

hoe moeilijk kan het zijn om post.php/single.php aan te passen :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:00

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hmmja, sorry hoor. Maar een beetje eigen inzet verwachten we hier wel. Het is hier geen helpdesk waar je zonder meer geholpen wordt. Wordpress heeft een prima support forum waar je in eerste instantie gewoon terecht kunt.

Een vraag dumpen alleen is hier niet voldoende. We zien graag dat je er zelf ook echt mee bezig bent geweest en daarom vragen we dan ook om bij je vraag in elk geval aan te geven wat je zelf al hebt geprobeerd en wat daar niet mee lukte. Als je je iets in de materie verdiept moet je toch welk *iets* geprobeerd hebben lijkt me? Anyway, deze gaat dicht. Ga er zelf eens echt mee aan de slag. Mocht het niet lukken ga dan eerst zelf even op onderzoek uit op o.a. de support fora van Wordpress zelf. Als je er dan nog steeds niet uitkomt dan kan je een nieuw topic openen maar let daarbij wel op datje ook aangeeft wat je nu allemaal zelf al hebt geprobeerd en wat daar niet mee lukte.

[ Voor 24% gewijzigd door Creepy op 12-05-2009 13:11 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.