Themaforum: Examens --> School

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:26

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
Ik vroeg het me vorig jaar ook af: waarom wordt het Themaforum examens niet veranderd naar een forum wat over het algemene school gebeuren gaat?

Mij lijkt dit toch wel een goede toevoeging, zeker als je kijkt naar de andere fora in de general chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zie nog geen enorme wildgroei aan schooltopics in SG, alleen dan lijkt me dat een schoolforum interessant is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:26

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
TheZeroorez schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 13:49:
Ik zie nog geen enorme wildgroei aan schooltopics in SG, alleen dan lijkt me dat een schoolforum interessant is?
Tja als je kijkt naar het themaforum: examens zie je wel gelijk dat er meerdere topics zijn die niet specifiek op het examen zijn gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Een wat late reactie maar toch: Als ik het aantal topics in TF:E zie opgeteld met het aantal schoolachtige topics in WI en SG dan durf ik zo wel te stellen dat het een te doods subforum zou worden.

Voorgaande nieuwe subfora zoals Vervoer en Werk en Inkomen zijn destijds uit SG ontstaan omdat er daar een behoorlijk aantal topics voorbij kwamen die een nieuw subforum goed zouden vullen. Hier is dat niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Lijkt mij een mooie plek voor huiswerkvragen.

:+

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Des te meer reden er maar niet aan te beginnen ;)
Pagina: 1